×
آخرین اخبار

جانشین فرمانده انتظامی فارس
کشف ۲ تن مواد مخدر در فارس

  • کد نوشته: 45674
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۷
  • 387 بازدید
  • جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 2 تن انواع مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته در این استان خبر داد. 
    کشف ۲ تن مواد مخدر در فارس

    سردار “یوسف ملک زاده” در گفت و گو با دیدگاه نیوز، اظهار داشت: همواره یکی از اولویت های فرماندهی انتظامی استان فارس مبارزه بی امان با مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ بوده است.

    وی با بیان اینکه در سال جاری نیز مبارزه با مواد مخدر در دستور کار ویژه این فرماندهی قرار دارد، افزود: با تلاش مأموران انتظامی استان فارس طی ۴۸ ساعت گذشته، ۲ تن انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان کشف شد.

    جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این رابطه ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و ۹ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله های مواد مخدر را از استان های شرقی کشور به استان فارس و همچنین از این طریق به استان های غربی انتقال دهند که با سرعت عمل و هوشیاری پلیس فارس شناسایی و دستگیر شدند.

    سردار ملک زاده گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، ۴۱ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان فارس کشف شده که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل، با افزایش ۱۳ درصدی روبه رو بوده است.

    وی هشدار داد: پلیس فارس با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت و مأموران انتظامی استان در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.       

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *