×
آخرین اخبار

کشف ۱۳ پیکر دیگر از اعماق معدن «زمستان یورت»

  • کد نوشته: 2144
  • ۱۳۹۶-۰۲-۱۸
  • 849 بازدید
  • مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: با تلاش نیروهای تجسس امدادگر در معدن زمستان یورت آزادشهر، دقایقی قبل جسد ۱۳معدنچی دیگر در عمق تونل معدن شناسایی شد.

    کشف ۱۳ پیکر دیگر از اعماق معدن «زمستان یورت»

    به گزارش دیدگاه نیوز، صادق علی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دیدگاه نیوز در محل حادثه معدن آزادشهر اظهار کرد: نیروهای امدادگر معدن با استفاده از تونل شماره دو توانستند اجساد ۱۳ معدنچی محبوس شده را کشف کنند. تلاش برای خارج کردن این اجساد از تونل معدن ادامه دارد.
    وی خاطرنشان کرد: با این اجساد کشف شده، شمار جانباختگان حادثه انفجار معدن آزادشهر به ۳۵ نفر رسید.
    مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان در خصوص آخرین وضعیت جستجو در معدن یورت آزاد شهر در گفتگو با میزان، گفت: امدادگران و معدن کاران از دو مسیر اصلی و فوقانی برای کشف اجساد معدن کاران به جستجو ادامه دادند تا اینکه ساعت ۱:۵۳ بامداد امروز معدنکاران اعلام کردند در مسیر فوقانی تعدادی از اجساد جانباختگان را پیدا کرده اند.
    وی ادامه داد: ۱۳ جسد کارگران معدن که جان خود را از دست داده بودند، شناسایی شده و در حال حاضر کار آماده سازی آن‌ها برای انتقال به بیرون معدن در حال انجام است.
    مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تاکید کرد: با توجه به اظهارات ضد و نقیض شرکت خصوصی صاحب معدن، کار تفحص و جستجو همچنان ادامه دارد تا مشخص شود آیا جسد دیگری در عمق تونل وجود دارد یا به تمامی اجساد دسترسی پیدا کرده ایم.
    به گفته مقدم با قرار دادن آرک‌ها در تونل اصلی، امروز لودر برای تخلیه آوار از معدن وارد آنجا شده و کار پاکسازی معدن سرعت بیشتری می‌گیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *