×
آخرین اخبار

کشف محموله ۲۲ میلیارد ریالی قاچاق در آبراه اروند

  • کد نوشته: 100791
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۶
  • 138 بازدید
  • اهواز – خبر روز – جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک شناور باری و کشف محموله قاچاق به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در آبراه اروند در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

    کشف محموله ۲۲ میلیارد ریالی قاچاق در آبراه اروند

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منصور رضا عزیزی بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پایگاه دریابانی آبادان، روز گذشته هنگام کنترل شناورهای عبوری در دهانه بهمنشیر یک شناور باری حامل کالای قاچاق را که به سمت بندر چوئبده آبادان در حرکت بود شناسایی و متوقف کردند.

    وی افزود: ماموران در بازرسی از این شناور، ۲۵ هزار و ۲۰۰ قوطی کنسرو آناناس، ۲۶ هزار و ۴۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا و ۲۰ هزار و ۴۰۰ قوطی سس فلفل بدون مجوز را کشف کردند.

    سرهنگ عزیزی با اشاره به دستگیری چهار متهم در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۲۲ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

    وی ادامه داد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان خوزستان با اشراف اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.