×
آخرین اخبار

کشف بیش از ۲ تن مرغ احتکار شده توسط سربازان گمنام سپاه مراغه

  • کد نوشته: 56920
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۹
  • 267 بازدید
  • فرمانده سپاه مراغه از توقیف ۲ دستگاه وانت بار و یک دستگاه تاکسی حامل مرغ قاچاق و بدون مجوز حمل در این شهرستان توسط سربازان گمنام امام زمان در سپاه مراغه خبر داد.
    کشف بیش از ۲ تن مرغ احتکار شده توسط سربازان گمنام سپاه مراغه

     

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سرهنگ پاسدار سعید رشیدی در این رابطه بیان کرد : در تدوام طرح های عملیاتی سپاه در مبارزه با قاچاق کالا، سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه مراغه ۲ دستگاه وانت بار و یک دستگاه تاکسی را که در حال وارد کردن مرغ قاچاق و غیر مجاز از سایر شهرستان ها به مراغه بودند را متوقف کردند.

    وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه مراغه در بازرسی از وانت بارها و تاکسی مورد نظر، ۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ بدون مجوز حمل که به صورت غیر قانونی به شهرستان مراغه وارد شده بود را کشف کردند.

    وی تصریح کرد: این محموله با همکاری اداره تعزیرات حکومتی و اداره صمت شهرستان کشف و به قیمت مرغ دولتی وارد چرخه توزیع در شهرستان شد.

    فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده برابر اعلام نظر اولیه کارشناسان حدود ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه ۲ دستگاه وانت بار به همراه یک دستگاه تاکسی توقیف و ۳ نفر با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

    وی در پایان با اشاره به اینکه مردم می توانند گزارش های خود را در این زمینه با شماره تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه در میان بگذارند گفت : فعالیت‌های مخرب و اخلال گرانه که باعث بروز آسیب در بخش‌های مختلف بازار می شود مورد رصد دقیق بوده و با هرگونه فعالیت غیر مجاز در این حوزه برخورد جدی خواهد شد .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *