×
آخرین اخبار

کشف بیش از ۲۱۰ تن ارزاق عمومی در لرستان

  • کد نوشته: 84990
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۰
  • 408 بازدید
  • فرمانده انتظامی استان از برخورد قاطع پلیس با محتکران و کشف بیش از 210 تن ارزاق عمومی به ارزش بیش از 59 میلیارد و 170میلیون ریال در لرستان خبر داد.
    کشف بیش از ۲۱۰ تن ارزاق عمومی در لرستان

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، سردار “یحیی الهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه قاطع پلیس با مفسدان و محتکران اقتصادی ، ماموران پلیس استان از ابتدای سال جاری تا کنون موفق به کشف بیش از ۲۱۰ تن ارزاق عمومی شدند.
    وی افزود: در این راستا ۵۸ تن و ۲۳۰ کیلوگرم گندم، ۴۹ تن و ۷۶۰ کیلوگرم آرد و ۱۰۲ تن و ۶۹۶ کیلو گرم سایر اقلام شامل برنج، روغن و دیگر مواد غذایی کشف شده است.
    فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه در مجموع ۲۱۰ تن و ۶۸۶ کیلوگرم ارزاق عمومی از محتکران و قاچاقچیان کشف و در این رابطه ۳۱ متهم دستگیر و تحویل مراجع ذی صلاح شده است گفت: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را بیش از ۵۹ میلیارد و ۱۷۰میلیون ریال برآورد کردند.
    سردارالهی در پایان ضمن هشدار به محتکران اقتصادی که پلیس با اشراف اطلاعاتی و همکاری خوب مردم هرگز اجازه نخواهد داد این افراد فرصت طلب و سودجو به مقاصد شوم خود برسند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرائم اقتصادی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع تا اقدام لازم صورت گیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *