×
آخرین اخبار

کشف اسلحه، کولر گازی و چندین گوشی موبایل در مخفیگاه دزد موتورسیکلت در رامهرمز

  • کد نوشته: 36941
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۲
  • 1188 بازدید
  • فرمانده منطقه انتظامی رامهرمز از کشف اسلحه، کولر گازی و چندین گوشی موبایل در مخفیگاه دزد موتورسیکلت در رامهرمز خبرداد.
    کشف اسلحه، کولر گازی و چندین گوشی موبایل در مخفیگاه دزد موتورسیکلت در رامهرمز

    فرمانده منطقه انتظامی رامهرمز از کشف اسلحه، کولر گازی و چندین گوشی موبایل در مخفیگاه دزد موتورسیکلت در رامهرمز خبرداد.

    به گزارش خبرنگاردیدگاه نیوز سرهنگ ” نجم الدین سهرابی” در گفتگویی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه یک دستگاه موتور سیکلت در روستاهای تابعه شهرستان رامهرمز، بلافاصله شناسایی ودستگیری سارقان به یگان‌های انتظامی ابلاغ شد.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: کارکنان پلیس آگاهی شهرستان پس از تحقیقات اطلاعاتی و پلیسی یکی از سارقین را در مخفیگاهش دستگیر کرده، که وی معترف به انجام سرقت باتفاق همدست سابقه دار خود شد.

    سرهنگ سهرابی افزود: طی یک عملیات پلیس های تخصصی و یگان امداد شهرستان، مخفیگاه سارق سابقه دار را کشف کرده و وی را دستگیر نمودند که در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه سارق علاوه بر موتوسیکلت مسروقه، اسلحه وینچستر شورشی به همراه ۶۵ فشنگ مربوطه، یک قبضه اسلحه شکاری وینچستر دیگر،۱ فشنگ مشقی کلاشنکف،۹ دستگاه گوشی موبایل سرقتی، ۱ دستگاه کولر گازی مسروقه، ۶ تیغه سلاح سرد و مبلغ ۵۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال وجه نقدکشف گردید.

    فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل مجرمین به مرجع قضائی، تاکید کرد: شهرستان رامهرمز محلی برای جولان دادن اعمال مجرمانه مجرمین وارازل واوباش نمی باشد و در صورت تخطی از قانون در چنگال پلیس گرفتار خواهند شد، لذااز شهروندان محترم انتظار می رود هر گونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *