×
آخرین اخبار

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران رتبه ۱۴ خطوط کشتیرانی دنیا راکسب کرد

  • کد نوشته: 19951
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۱
  • 398 بازدید
  • ‌به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مطابق آمار، شرکت کشتیرانی دانمارکی مرسک (Maersk) با ۶۹۶ فروند کشتی به ظرفیت چهار میلیون و ۱۸۶ هزار و ۴۸۵ TEU برترین شرکت کشتیرانی دنیا در ماه کنونی میلادی است. از این تعداد کشتی ۳۱۴ فروند ملکی و ۳۸۲ فروند اجاره‌ای است. در رده […]

    کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران رتبه ۱۴ خطوط کشتیرانی دنیا راکسب کرد

    ‌به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مطابق آمار، شرکت کشتیرانی دانمارکی مرسک (Maersk) با ۶۹۶ فروند کشتی به ظرفیت چهار میلیون و ۱۸۶ هزار و ۴۸۵ TEU برترین شرکت کشتیرانی دنیا در ماه کنونی میلادی است. از این تعداد کشتی ۳۱۴ فروند ملکی و ۳۸۲ فروند اجاره‌ای است.

    در رده دوم شرکت صربستانی (MSC: Mediterranean Shg Co) قرار گرفته که ۵۶۹ فروند کشتی با ظرفیت سه میلیون و ۸۲۵ هزار و ۹۲۱ TEU در اختیار دارد.

    کاسکو چین با ۴۸۰ فروند کشتی به ظرفیت دو میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۸۲ TEU، شرکت فرانسوی CAM با ۵۰۳ فروند کشتی به ظرفیت دو میلیون و ۶۹۱ هزار و ۶۱۶ TEU، هاپاگ لوید (Hapag Lloyd) با ۲۴۷ فروند کشتی به ظرفیت یک میلیون و ۷۴۴ هزار و ۸۷۸ TEU و شرکت ONE با ۲۱۹ فروند کشتی به ظرفیت یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۷۹ TEU به ترتیب در رده‌های سوم تا ششم برترین شرکت‌های کشتیرانی دنیا قرار گرفته‌اند.

    کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (IRISL Group) نیز در ماه مورد اشاره با ۴۸ فروند کشتی به ظرفیت ۱۵۲ هزار و ۴۱۹ TEU در رده چهاردهم برترین‌ها قرار دارد. از ناوگان کشتیرانی ۴۴ فروند ملکی و چهار فروند دیگر اجاره‌ای و با ظرفیت ۵۸ هزار و ۳۲ TEU است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.