×
آخرین اخبار

کشته شدن ۴ پلیس در غرب افغانستان

  • کد نوشته: 33755
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۳
  • 657 بازدید
  • این حادثه تروریستی کشته شدن چهار پلیس افغانستان و زخمی شدن 10 غیرنظامی را به دنبال داشت و احتمال افزایش تعداد کشته شدگان به دلیل شدت انفجار وجود دارد. هیچ گروهی تاکنون مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.
    کشته شدن ۴ پلیس در غرب افغانستان

    به گزارش دیدگاه نیوز انفجار شدیدی در مقابل فرماندهی پلیس استان “فراه” در غرب افغانستان به وقوع پیوست. این انفجار زمانی رخ داد که یک عامل انتحاری با خودروی بمب گذاری شده به دنبال ترور “حاجی” معاون امنیتی استانداری فراه بود.

    این حادثه تروریستی کشته شدن چهار پلیس افغانستان و زخمی شدن ۱۰ غیرنظامی را به دنبال داشت و احتمال افزایش تعداد کشته شدگان به دلیل شدت انفجار وجود دارد. هیچ گروهی تاکنون مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

    این حمله انتحاری در حالی رخ داد که افغانستان در آستانه آغاز گفت و گو های بین الافغانی با مشارکت طالبان و دولت افغانستان قرار دارد. طالبان و آمریکا پس از ۱۸ سال جنگ و ۱۸ ماه مذاکره در روز ۱۰ اسفند سال ۱۳۹۸ توافق صلحی را در شهر دوحه پایتخت قطر امضا کردند.

    براساس این توافق، نیروهای آمریکایی مقابل اعطای ضمانت های امنیتی از سوی طالبان و تعهد این گروه به آغاز مذاکرات صلح با دولت افغانستان به تدریج از این کشور عقب نشینی می کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *