×
آخرین اخبار

کره شمالی: ناو هواپیمابر آمریکا را غرق می کنیم

  • کد نوشته: 1259
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۳
  • 967 بازدید
  • کره شمالی از آمادگی برای حمله به ناو هواپیمابر آمریکا که تا چند روز دیگر وارد دریای ژاپن می شود، خبر داد.

    کره شمالی: ناو هواپیمابر آمریکا را غرق می کنیم

    به گزارش دیدگاه نیوز، کره شمالی امروز یکشنبه از آمادگی برای غرق کردن «کارل وینسون» ناو هواپیمابری خبر داد که در راس گروهی از رزم ناوهای آمریکایی تا چند روز دیگر وارد دریای ژاپن می شود.

    این در حالی است که دیروز شنبه ژاپن ۲ ناوشکن خود را برای استقبال از کارل وینسون اعزام کرد.

    در همین راستا، «رودونگ سینمون» روزنامه حزب «کارگران» کره شمالی با درج مطلبی اعلام کرد: نیروهای انقلابی ما آماده رزم هستند تا با یک حمله، ناو هواپیمابر مجهز به تسلیحات هسته ای آمریکا را غرق کنند.

    این روزنامه کره شمالی، با تشبیه کارل وینسون به حیوانی عظیم الجثه، گفت که حمله به آن مثال واقعی از توانمندی ارتش پیونگ یانگ است.

    کره شمالی قرار است سه شنبه این هفته هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس ارتش این کشور را جشن بگیرد. پیونگ یانگ معمولا در این مراسم، برخی از جدیدترین تسلیحات خود را مورد آزمایش قرار می دهد.

    تهدید جدید کره شمالی در حالی بیان می شود که آمریکا با اعمال اندک تغییری در رویکرد خود از ژست جنگ طلبانه هفته های اخیر فاصله گرفته و می گوید همکاری با چین، شانس حل مسائل شبه جزیره کره از راه های مسالمت آمیز را افزایش می دهد.

    چین دیروز مانع از تخلیه بار زغال سنگ کشتی های کره شمالی در بنادر خود شد- اقدامی که انتقاد شدید پیونگ یانگ را به دنبال داشت.

    گفتنی است اعزام کارل وینسون به غرب اقیانوس آرام در مجاورت شبه جزیره کره، در راستای تکمیل تهدیدهای آمریکا به آمادگی برای اقدام یک جانبه علیه پیونگ یانگ صورت گرفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *