×
آخرین اخبار

کارگر شهرداری مسجدسلیمان توسط پلیس وظیفه شناس نجات یافت + فیلم و عکس

  • کد نوشته: 13877
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۶
  • 4075 بازدید
  • با سرعت عمل و از خودگذشتگی پلیس وظیفه شناس ناجا ستوانسوم محمد مراد باقری از نیروهای ناجا مستقر در اجرائیات شهرداری از مرگ حتمی نجات یافت.

    کارگر شهرداری مسجدسلیمان توسط پلیس وظیفه شناس نجات یافت + فیلم و عکس

    پریسا طاهری – دیدگاه نیوز / صبح دیروز سه شنبه مورخ ۱۶ آبان در پی بارندگی شدید در مسجدسلیمان و بسته شدن برخی مسیرهای ارتباطی و همچنین اعلام آماده باش توسط مدیریت بحران فرمانداری مسجدسلیمان واحد اجراییات شهرداری جهت بررسی و کمک به اهالی منطقه نفتک وارد عمل شدند که در حین ماموریت مهدی امیری یکی از کارگران اجرائیات شهرداری که قصد کمک رسانی به یکی از اهالی را داشت در کانال آب سقوط کرده و غرق شد. اما با سرعت عمل و از خودگذشتگی پلیس وظیفه شناس ناجا ستوانسوم محمد مراد باقری از نیروهای ناجا مستقر در اجرائیات شهرداری از مرگ حتمی نجات یافت.

    شایان ذکر است که خانواده این کارگر از اکیپ اجرائیات شهرداری و پلیس ناجا تشکر نموده و همچنین لازم است شهردار، شورای اسلامی شهر و فرماندهی نیروی انتظامی نیز از پلیس وظیفه شناس، ستوانسوم محمدمراد باقری برای از خودگذشتگی و نجات جان این کارگر تقدیری درخور و شایسته داشته باشد.

    همچنین واحد اجرائیات شهرداری مسجدسلیمان در چندین نقطه شهر نیز نسبت به کمک رسانی و رفع آب گرفتگی به شهروندان در این روز فعالیت داشته و در تمامی روزهای بارانی و بحرانی به صورت آماده باش به شهروندان خدمت رسانی می کند. 

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *