×
آخرین اخبار

کارگاه متروپل توقیف شد

  • کد نوشته: 107239
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۳
  • 104 بازدید
  • با حکم دادستانی، کارگاه متروپل به دلیل رعایت نشدن مسائل ایمنی و تردد افراد متفرقه توقیف شده است.

    به گزارش دیدگاه نیوز، خیابان‌های منتهی به ساختمان متروپل تا شعاع ۶۰ متر به وسیله جداکننده‌های ترافیکی بسته شدند تا از تردد خودروها جلوگیری شود. نیروی انتظامی هم برای جلوگیری از تردد افراد متفرقه در محل مستقر شد.

    به نقل از مهر، همه واحدهای مسکونی و تجاری در محدوده ساختمان متروپل باید تخلیه شوند اما بعضی افراد در این زمینه همکاری نمی‌کنند به همین دلیل واحد تخریب کننده ساختمان متروپل در مکاتبه با دادستانی خواستار همکاری نیروی انتظامی برای تخلیه ساختمان‌های اطراف متروپل شده تا در صورت فراهم شدن شرایط لازم تا ۱۰ روز آینده قسمت باقی مانده ساختمان متروپل تخریب شود.

    در همین زمینه یکی از مسئولان مرتبط با تخریب ساختمان متروپل آبادان در این زمینه عنوان کرده که به دلیل نصب و سبک سازی سازه متروپل برخی دستگاه‌ها و جک‌های فولادی که ستون‌های ساختمان را تحت فشار قرار می‌دهند باعث حرکت‌هایی در این سازه شده است.

    وی با بیان اینکه دیشب نشستی فوری برای جلوگیری از حوادث ناگوار در این زمینه برگزار شد، افزوده است: «متروپل در ضلع غربی به سمت ساختمان مسکونی آرش و مجتمع تجاری پارمیدا حرکت کرده است. در حال حاضر ساختمان تجاری پارمیدا فعال است و با وجود تذکرات داده شده غرفه داران این ساختمان برای تخلیه همکاری نکردند که امیدواریم ساکنان مجتمع تجاری پارمیدا هر چه سریع‌تر همکاری کنند تا سلامتی و جان شهروندان به خطر نیافتد».

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.