×
آخرین اخبار

کارخانه پول سازی تیک تاک، اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک!

  • کد نوشته: 97823
  • ۱۴۰۱-۰۷-۰۱
  • 139 بازدید
  • بر اساس آخرین داده‌ها مجموع دانلود اپلیکیشن ها در سه ماهه اول ۲۰۲۲ به ۳۶.۹ میلیارد رسید که نسبت به سه ماهه اول ۲۰۲۱ نزدیک به ۱.۴ درصد افزایش داشته است.

    کارخانه پول سازی تیک تاک، اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک!

    اکثر ۱۰ برنامه برتر دانلود شده، پلتفرم های رسانه های اجتماعی بودند که متا و بایت دنس شش مورد از ۱۰ برنامه برتر را در اختیار دارند.

    چهار پلتفرم متا در این فهرست اینستاگرام، فیس بوک، واتس اپ و مسنجر هستند، در حالی که ByteDance مالک TikTok و پلتفرم ویرایش ویدیو CapCut است.

    در سه ماهه اول ۲۰۲۱، TikTok از ۳.۵ میلیارد بارگیری در تمام زمان ها گذشت و به پنجمین برنامه (و اولین برنامه غیر متا) تبدیل شد که به این نقطه عطف رسید. این رکورد در حالی قابل توجه است که این برنامه از ژوئن ۲۰۲۰ در هند ممنوع شده است. قبل از این ممنوعیت، هند ۳۰ درصد از دانلودهای TikTok را تشکیل می داد.

    هند تنها کشوری نیست که استفاده از TikTok را ممنوع کرده است. پاکستان چندین بار TikTok را به دلیل نگرانی در مورد محتوای “نامناسب” مسدود کرده است. با این حال، شایان ذکر است که ممنوعیت ها در پاکستان تنها چند روز قبل از برداشته شدن به طول انجامید و در حال حاضر، پاکستانی ها می توانند به این پلت فرم دسترسی پیدا کنند.

    گفتنی است که همه‌گیری کرونا تاثیر چشمگیری بر بازار اپلیکیشن‌ها داشته است؛ در سال ۲۰۲۰، هزینه برنامه‌ها برای مواردی مانند دسترسی پریمیوم، خریدهای درون‌برنامه و اشتراک‌ها نسبت به سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۳۰ درصد افزایش یافت و به ۱۱۱ میلیارد دلار رسید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *