×
آخرین اخبار

چگونه اتفاقات خوب را با قانون جذب به سمت خود بکشانید

  • کد نوشته: 9093
  • ۱۳۹۶-۱۰-۳۰
  • 449 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ قانون جذب این طور تعریف می شود، «هر اتفاق مثبت یا منفی که در مورد شما رخ می دهد توسط خودتان جذب شده است.» مثلاً وقتی می گویید زمانی که بی پول بودید یک دوست خاص به شما پول قرض داد، در واقع شما آن را جذب کردید، حتی با اینکه شاید نمی […]

    چگونه اتفاقات خوب را با قانون جذب به سمت خود بکشانید

    دیدگاه نیوز/ قانون جذب این طور تعریف می شود، «هر اتفاق مثبت یا منفی که در مورد شما رخ می دهد توسط خودتان جذب شده است.» مثلاً وقتی می گویید زمانی که بی پول بودید یک دوست خاص به شما پول قرض داد، در واقع شما آن را جذب کردید، حتی با اینکه شاید نمی دانستید در حال استفاده از این قانون هستید,یا وقتی می گویید معلم، همکلاسی، مشتری یا همکار شما، روزتان را خراب کرد، این را هم را جذب کردید. ما هر روز و هر ثانیه از این قانون استفاده می کنیم. شما حتی مطالعه این مطلب را به همین ترتیب جذب کردید!

    در واقع فقط سه گام اساسی برای استفاده از این قانون وجود دارد: خواستن، باور کردن، دست یافتن. هدف ما در اینجا این است که سه گام فوق را بصورت گام های عملی درآوریم تا بتوانید آن را در عمل انجام دهید.

    ۱. آرامش ذهنی
    به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه آرامش ذهنی را تمرین کنید. کافیست چشم های خود را ببندید و به هیچ چیز فکر نکنید. با این کار قدرت مغز شما بیشتر و ذهن تان آرام می شود. این گام الزامی نیست ولی توصیه می شود.

    ۲. در مورد خواسته خود مطمئن باشید و بدون شک و تردید تصمیم بگیرید.
    یادتان باشد که قصد دارید پیامی به جهان بفرستید که توسط ذهن و فکر شما خلق شده است و به همین ترتیب پاسخ را از طریق ذهن و فکر خود دریافت می کنید. به همین خاطر باید دقیقاً بدانید خواسته یا آرزوی شما چیست. اگر مطمئن یا شفاف نیستید، امواج مبهمی به جهان می فرستید و نتایج ناخواسته ای دریافت می کنید. پس مطمئن شوید که با تمام قدرت و اشتیاق آن را می خواهید.

    ۳. از جهان بخواهید.
    خواسته یا آرزوی خود را دقیقاً مشخص کنید سپس تصویری از آن به جهان بفرستید. جهان پاسخ خواهد داد و آنگاه خواسته ی خود را دست یافته می بینید. خواسته ی شما هرچقدر شفاف تر و با جزئیات باشد بهتر است. اگر خواسته ی شما مثلاً یک دستگاه کنسول بازی نینتندو است، خودتان را نشسته و در حال بازی با آن ببینید.
    کنترلر را در دست خود احساس کنید، بازی مورد علاقه ی خود را انجام دهید و کنسول بازی را لمس کنید. یا اگر خواسته ی شما رسیدن به شخصی ست که به او علاقه دارید، خود را در حال قدم زدن، لمس کردن و آغوش کشیدن با او ببینید. منظورم را که متوجه می شوید.

    ۴. خواسته خود را مکتوب کنید.
    این طور شروع کنید، «خیلی خوشحال و شکرگزار هستم که الان …» و جمله را با گفتن خواسته ی خود به جهان بگویید. از نظر گرامری آن ها را با استفاده از زمان حال ساده بنویسید طوری که انگار همین الان به خواسته ی خود رسیده اید. از جملاتی که بار منفی دارند اجتناب کنید. چشمان خود را ببندید و آرزوی خود را طوری تصور کنید که انگار همین الان در حال برآورده شدن است و تصویر ذهنی شما هر لحظه شفاف تر و ملموس تر می شود.

    ۵. آن را احساس کنید.
    چه احساسی بعد از رسیدن به آرزوی خود خواهید داشت؟ آن را هم اکنون تصور کنید. باید طوری عمل یا فکر یا صحبت کنید که انگار همین الان دارید به خواسته ی خود می رسید. این گام در عمل، مهم ترین و قوی ترین گام در قانون جذب است زیرا در این لحظه قانون جذب شروع به کار می کند، و وقتی که این حس را در خودتان بوجود می آورید، دیگر احساس نمی کنید به آن نیاز دارید چون هم اکنون آن را در اختیار دارید! از این رو، جهان این فکر و احساس شما را آشکار می کند و شما آن را دریافت می کنید.

    ۶. سپاسگذار باشید.
    تمام چیزهایی که جهان به شما داده را یادداشت کنید. نسبت به چیزهایی که دارید شکرگذار بوده و برای تمام چیزهایی که متعاقباً به شما بخشیده شده سپاسگذار باشید.
    جهان کارهای زیادی برای ما انجام داده است. با قدردانی و ادا کردن دین خود به این جهان باعث می شوید حتی چیزهای خیلی بیشتری از این جهان نصیب شما شود. مثلاً اگر کسی آزارتان می کرد ولی متوقف شد، باید شکرگذار باشید.
    یا اگر شخصی که به او علاقه دارید به شما اظهار علاقه کرد، این هم چیزیست که باید از این جهان قدردانی کنید. شما از این جهان بخاطر همین قانون جذب هم باید سپاسگذار باشید. اظهار قدردانی شما باعث قدرت مضاعف این جهان در برآورده کردن سریعتر آرزوهای شما خواهد شد.

    ۷. به جهان اعتماد داشته باشید.
    تصور کنید بُعد دیگری تقریباً مشابه این دنیای واقعی وجود دارد و هرچیزی را که از ته دل آرزو کنید در همان لحظه برآورده می شود. خود را در این بُعد یعنی جایی که خواسته ی شما در همان لحظه اجابت می شود ببینید.
    در جستجوی خواسته ی خود نباشید؛ این نقطه جاییست که اکثرا گرفتار می شوند. اگر چشمتان به دنبال اتفاقی باشد که آرزوی شما را برآورده کند، با این حرکت فقط به این جهان می گویید که آن را در اختیار ندارید و می خواهید جذب کنید… این صحیح نیست.

    صبور باشید. برآورده نشدن فوری آرزوی شما باعث ایجاد استرس درباره چگونگی برآورده کردن آن نشود. بگذارید جهان خودش این کار را برای شما انجام دهد. وقتی که شما بجای این جهان نگران “چگونگی” هستید، این طور عنوان می کنید که به جهان ایمان ندارید و به جهان می گویید که چکار کند در صورتی که جهان دارای دانش و قدرت بیشتری نسبت به نوع بشر است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *