×
آخرین اخبار

چند صد میلیون تومان از بیت المال خرج مستند فوتبالی سفارشی در مسجدسلیمان / مدیرعامل معزول نفت مسجدسلیمان عامل سقوط باشگاه نفت مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 118062
  • ۱۴۰۱-۱۱-۲۹
  • 182 بازدید
  • اعتراض مردم، پیشکسوتان و هواداران زجر کشیده باشگاه نفت به آقای اوجی وزیر نفت که در خواب زمستانی به سر می برد، با پول بیت‌المال و وزارت نفت چند صد میلیون تومان خرج ساخت مستند فوتبالی سفارشی، سیاسی و شخصی توسط مدیرعامل معزول باشگاه نفت شده است.

    چند صد میلیون تومان از بیت المال خرج مستند فوتبالی سفارشی در مسجدسلیمان / مدیرعامل معزول نفت مسجدسلیمان عامل سقوط باشگاه نفت مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز، وضعیت نابسامان تیم نفت مسجدسلیمان در جدول لیگ برتر موجب نا رضایتی هواداران و مردم دردمند مسجدسلیمان به وزیر نفت دولت اصول گرای دکتر رئیسی گردیده است.

    هواداران مدعی هستند مسئولان در خواب زمستانی به سر می برند و معلوم نیست اعتبارات ورزشی و مسئولیت های اجتماعی در مناطق نفت‌خیز جنوب چه می شود و به کجا می رود.

    جناب اقای اوجی وزیر محترم نفت به نظر می رسد شما برخلاف جهت تفکرات رئیس جمهور حرکت می کنید و میدان را برای رفقای هم حزبی خود در مناطق نفت خیز جنوب باز گذاشته اید تا به مناسبات دوستانه و منافع خودشان رسیدگی نمایند.

    جناب وزیر آیا باخبر هستید در حالی که باشگاه نفت مسجدسلیمان با کسری بودجه مواجه است و در لبه تیغ سقوط حرکت می کند و مدیران باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان به هر دری زده اند همکاران و هم حزبی های شما در مناطق نفت خیز جنوب با پول بیت المال مستند سفارشی فوتبالی سیاسی و شخصی برای خودشان می سازند.

    آقای وزیر نفت آیا این نظارت پاکی که شما در دولت دکتر رئیسی از آن دم می زدید. یادآوری می گردد در حالی که باشگاه نفت با مشکلات مالی بسیاری دست به گریبان است مستندی با هزینه کلان در زمان هدایت یزدی، مدیر عامل معزول باشگاه نفت ساخت شد که با انتقادات زیادی در اهالی فوتبال و پیشکسوتان ورزش مواجه گردیده است؟

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    2 پاسخ به “چند صد میلیون تومان از بیت المال خرج مستند فوتبالی سفارشی در مسجدسلیمان / مدیرعامل معزول نفت مسجدسلیمان عامل سقوط باشگاه نفت مسجدسلیمان”

    1. ناشناس گفت:

      بخاطر این می باشد ک دولت مردان ایران برای مردم خوزستان ارزشی قایل نمیشوند و همه چیز در تهران است تعدادی دههاتی که‌ در تهران بر مستر قدرت تکیه زده اند و نمیدانند که مسجدسلیمان اولین شهر نفت خیز وصنعتی خاور میانه وزنده کننده ایران است که باسرمایه نفت و گازش ایران ساخته شده .همه بفکر زد وبند های خود و دزدهایشان هستند چرا تمام تیم ها از دولت بوجه دارند ولی وزارت نفت برای تیم های نفتی بوجه ای ندارد چون عده ای که خود را در مجلس به عنوان نمایندگان ملت معرفی میکردند مشتی انسان های فاسدی بودند که چنین تصمیمی راگرفتن برای منافع خویش نه منافع کشور و نمایندگان خوزستان در ان دوره همگی خفه خون گرفته بودن و گویا به عنوان ابدارچی در مجلس حضور داشتند

    2. ناشناس گفت:

      بله این است نتیجه رانت بازی و کثافت بازی آقیان ،
      چرا حق نفت رو به شهر نفت خیز مسجدسلیمان نمیدهید
      چرا حق این مردم پاک و دوست داشتنی رو پایمال میکنید ، تنها دلخشی این مردم همین تیم فوتبالشان است ، چرا با دزدیهای میلیاردی خود خون این مردم را در شیشه میکنید ، حقی که مسجدسلیمان بر گردن ایران دارد اگر از تهران بالاتر نباشد ، کمتر نیست

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *