×
آخرین اخبار

کاپیتان نفت مسجدسلیمان:
چرا سهم نفت مسجدسلیمان در فوتبال کم است؟

  • کد نوشته: 34244
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۹
  • 388 بازدید
  • کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در حالی که پول های زیادی در فوتبال ایران هزینه می شود اما نمی دانم چرا سهم تیم نفت مسجدسلیمان در این فوتبال این قدر کم است و پولی به آن نمی رسد.
    چرا سهم نفت مسجدسلیمان در فوتبال کم است؟

    کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در حالی که پول های زیادی در فوتبال ایران هزینه می شود اما نمی دانم چرا سهم تیم نفت مسجدسلیمان در این فوتبال این قدر کم است و پولی به آن نمی رسد.

    صادق صادقی در گفت و گو با دیدگاه نیوز، در خصوص وصول نشدن چک اعضای این تیم در تاریخ ۲۸ مردادماه، اظهارکرد: متاسفانه این چک روز گذشته پاس نشد و پولی هم در حساب باشگاه نیست. بازیکنان تصمیم گرفته بودند، برای دیدار با پارس جنوبی تمرین نکنند اما با توجه به این که شرایط تیم پارس جنوبی سخت است و این تیم از جمله تیم هایی است که احتمال سقوط آن وجود دارد و چند تیم پایین جدولی دیگر نیز چشم‌شان به این دیدار است، برای این که حق تیم ضایع نشود، تصمیم گرفتیم مقابل پارس جنوبی به میدان برویم و با شرایط صد درصدی آمادگی، مقابل حریف حاضر خواهیم شد.

    وی تاکید کرد: اما شرایط مان برای دیدار با تراکتور در جام حذفی مشخص نیست و اگر مطالبات ما پرداخت نشود، بعد از بازی با پارس جنوبی در خصوص تمرین کردن و حضور در جام حذفی تصمیم گیری خواهیم کرد و ممکن است برای این دیدار تمرین نکنیم و برابر تراکتور حاضر به بازی نشویم.

    این بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: گویا جلساتی با استاندار خوزستان و فرماندار مسجدسلیمان گرفته شده است تا بتوانند چک اعضای تیم را پاس کنند، هرچند تاکنون این جلسات ثمری نداشته است. تمام این ها به ضرر نفت مسجدسلیمانی شد که امسال بسیار خوب نتیجه گرفته است. این گونه رفتار کردن مزد زحمات بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم نیست.

    وی بیان کرد: اکنون شرایط خوبی داریم و جزو چهار تیم جام حذفی هستیم و این برای شهر مسجدسلیمان نیز یک افتخار است و حتی احتمال دارد در جام حذفی، فینالیست شویم و به قهرمانی برسیم و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم. واقعا این شانس وجود دارد اما مسئولان هم باید بیشتر به فکر تیم باشند تا چنین اتفاقی رقم بخورد. آسیایی شدن نفت مسجدسلیمان برای شهری که محروم و دلخوشی مردم آن نیز همین فوتبال می باشد، خوب است.

    کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که هشت ماه است که بازیکنان تیم پولی دریافت نکرده اند و این زمان زیادی است، آن هم در حالی که فوتبال تنها منبع درآمد ما بازیکنان و کادرفنی تیم است، گفت: انتظار داریم مسئولان استان خوزستان پای کار بیایند و به تیم نفت مسجدسلیمان کمک کنند.

    وی عنوان کرد: حق نفت بیشتر از این‌ها است. امسال نفت مسجدسلیمان هزینه زیادی در لیگ برتر نداشته است و در حالی که پول های زیادی در فوتبال ایران هزینه می شود اما نمی دانم چرا سهم تیم نفت مسجدسلیمان در این فوتبال این قدر کم است و پولی به آن نمی رسد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *