×
آخرین اخبار

چالش فیلمنامه در شیراز
چالش فیلمنامه نویسان شیرازی آغاز شد

  • کد نوشته: 90745
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۷
  • 295 بازدید
  • نخستین جلسه کارگاه کاربردی «چالش فیلمنامه» با حضور علاقمندان در شیراز برگزار شد.
    چالش فیلمنامه نویسان شیرازی آغاز شد

    به گزارش خبرنگار خبرروز در استان فارس و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان استان فارس،  مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس گفت: اولین کارگاه کاربردی «چالش فیلمنامه» با موضوع «ایده های نوشتن فیلمنامه از کجا می آیند؟»، توسط انجمن سینمای جوان شیراز در فرهنگسرای انتظار برگزار شد.

    ابراهیم شیشه گر مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس گفت: اولین نشست فیلمنامه نویسی جهت رشد و اعتلای علاقمندان حوزه فیلم و فیلمنامه نویسی توسط انجمن سینمای جوان شیراز با حضور مهدی نامجو مدرس فیلمنامه نویسی برگزار شد.

    وی افزود: در این نشست برای اولین بار به صورت حضوری با حضور علاقمندان برگزار می شد نامجو از فیلمنامه نویسان استان فارس به موضوعاتی چون خصوصیات فیلمنامه کوتاه، ایده و داستان خوب، راه هایی برای کشف ایده و‌ تعاریف ایده و… پرداخت.

    به گفته مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس، قرار است سلسله نشست‌های “چالش فیلمنامه” چهارشنبه ها به صورت ثابت هفتگی و با مشارکت  سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با هدف نقد، بررسی و مرور آثار فیلمنامه نویسان استان فارس در فرهنگسرای انتظار شیراز به آدرس: فلکه قصردشت، خ وکلا، کوچه صاحب الامر، بعد از امام زاده محمد(ع) با گردانندگی مهدی نامجو از نویسندگان توانای فیلمنامه در استان برگزار شود.

    گفتنی است که مقرر گردیده فیلم نامه ها قبل از ارسال به اخذ مجوز در انجمن سینمای جوانان استان فارس، با حضور هنرمندان بررسی و ضمن تضارب افکار و استفاده از نظرات اساتید جهت کاربردی کردن و امکان ساخت این فیلم نامه ها تبادل نظر گردد.

    شرکت برای عموم در این برنامه آزاد و رایگان است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد ناصریراد
    منبع: روابط عمومی انجمن سینماجوانان شیراز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *