×
آخرین اخبار

پیگیری درخواست جاماندگان یارانه از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها

  • کد نوشته: 85093
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۳
  • 390 بازدید
  • وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اطلاع خانوارهای جامانده از دریافت یارانه که از ابتدای اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها در سال ۱۳۸۹ یارانه دریافت نکرده‌اند یا از سال ۱۳۹۳ به دلیل انصراف یا عدم ثبت نام، مشمول یارانه مذکور نبوده اند توضیحاتی ارائه کرد.

    پیگیری درخواست جاماندگان یارانه از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها

    به گزارش دیدگاه نیوز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در متن اطلاعیه آمده است:در صورتی که از ابتدای اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها در سال ۱۳۸۹ یارانه نقدی دریافت نکرده‌اید یا به دلیل انصراف یا عدم ثبت نام از سال ۱۳۹۳ مشمول یارانه مذکور نبوده‌اید و متقاضی بررسی شرایط مالی و اقتصادی خود برای دریافت یارانه کمک معیشتی جدید هستید، می توانید طی سه ماه آینده نسبت به ثبت مشخصات خود در سامانه‌ای که به زودی توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد، اقدام کنید.

    در این اطلاعیه آمده است: در صورت تأیید درخواست، یارانه کمک معیشتی جدید از ابتدای اجرای برنامه محاسبه و به خانوار تعلق خواهد گرفت.

    برای این موضوع نیازی به مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست و موضوع صرفا از طریق سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها که به زودی در دسترس قرار می‌گیرد قابل پیگیری است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “پیگیری درخواست جاماندگان یارانه از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها”

    1. علی اکبر کیانی گفت:

      بسم الله الرحمن الرحیم
      خانواده بنده چهار نفره میباشددخترم متولد ۱۳۸۸ میباشد ولی متاسفانه ازسال ۸۸ تاکنون هیچگونه یارانه ای به ایشان تعلف نگرفته چندین بارهم به فرمانداری واستانداری مراجعه کردیم و ایشان را ثبت نام نمودم ولی متاسفانه هیچ نتیجه ای نگرفتم وایشان تاکنون یارانه نگرفته از آن زمان که ۴۵۵۰۰ بوده تاکنون لطفاراهنمایی بفرمایید چیکار کنم واسه دخترم که یارانه بهش تعلق بگیره ممنون وسپاسگزارم ..

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *