×
آخرین اخبار

پیمانکار نفت ماسک اهدا کرد و تشویق شد؛
پیمانکار نفت مسجدسلیمان ۵۰۰۰ ماسک به کادر درمان اهدا کرد

  • کد نوشته: 52615
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۷
  • 664 بازدید
  • در یک کار پسندیده و انسان دوستانه ، یکی از پیمانکاران شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تعداد 5000 عدد ماسک پزشکی را به کادر بهداشت و درمان این شهرستان اهداء کرد.
    پیمانکار نفت مسجدسلیمان ۵۰۰۰ ماسک به کادر درمان اهدا کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، آقای عارف چمبری مدیر شرکت خصوصی ماغر گستر زاگرس که پیمانکار تهیه و توزیع غذای مدیریت خدمات این شرکت می باشد هدف از این اقدام را قدرشناسی از زحمات کادر درمانی و مشارکت با این افراد زحمت کش در مبارزه با کرونا اعلام کرد.

    وی طی این اقدام تعداد ۵۰۰۰ عدد ماسک ۳ لایه پزشکی را با حضور در دفتر دکتر شایسته شمی پور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به وی تحویل داد تا در اختیار کادر بهداشت و درمان شهرستان مسجد سلیمان قرار گیرد.

    در همین راستا ، قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان نیز در جلسه ای که با حضور مدیران و روسای بخش های مختلف این شرکت برگزار شد پس از کسب اطلاع از این اقدام ایشان ، ضمن ستایش و تقدیر از آقای چمبری ، با تأکید بر استمرار این حرکت های خیرخواهانه ، آن را موجب افزایش انگیزه کادر بهداشت و درمان در مقابله با این ویروس منحوس دانست.

    لازم به توضیح است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان ، طی ۲ مرحله اقلام و تجهیزات پزشکی ، بهداشتی و حفاظت فردی را به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال تهیه و در اختیار شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان قرار داده است. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *