×
آخرین اخبار

پیش بینی وضعیت بازار مسکن در سال ۹۹

  • کد نوشته: 21143
  • ۱۳۹۸-۱۲-۱۹
  • 497 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز،‌ با شیوع کرونا بازار مسکن با کاهش شدید تعداد مشتریان و متقاضیان روبروست . حالا مشاوران املاک می‌گویند تعداد مشتریان نه تنها کاهش یافته است بلکه کسانی که خانه‌هایشان را برای فروش گذاشته بودند نیز اعلام کرده‌اند که فعلا از پذیرش مشتریانی حضوری برای دیدن خانه معذورند. فعالان بازار می گویند […]

    پیش بینی وضعیت بازار مسکن در سال ۹۹

    به گزارش دیدگاه نیوز،‌ با شیوع کرونا بازار مسکن با کاهش شدید تعداد مشتریان و متقاضیان روبروست . حالا مشاوران املاک می‌گویند تعداد مشتریان نه تنها کاهش یافته است بلکه کسانی که خانه‌هایشان را برای فروش گذاشته بودند نیز اعلام کرده‌اند که فعلا از پذیرش مشتریانی حضوری برای دیدن خانه معذورند.

    فعالان بازار می گویند بخش عمده‌ای از فروشندگان بر این عقیده‌اند که بهتر است برنامه فروش خود را به بعد از عید موکول کنند اما آنچه شواهد نشان می دهد بازار مسکن بهار خلوتی را در سال آینده پیش رو خواهد داشت. به نظر می رسد با توجه به خلوت بودن بازار مسکن طبق سنت هر ساله در ماه پایانی سال و پس از آن ماه آغازین سال، تاثیر قیمتی این خلوت شدن بر بازار در بهار سال اینده و در صورت تداوم روند کاهش تقاضا خود را نشان دهد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.