×
آخرین اخبار

پیشنهاد شرکت ملی نفت ایران برای برگزاری جشنواره صداوسیما

  • کد نوشته: 109516
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۸
  • 169 بازدید
  • عصر جمعه، ۱۸ آذرماه، در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره مستند تلویزیونی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از آمادگی برای افزایش تعامل با صداوسیما صحبت کرد.

    پیشنهاد شرکت ملی نفت ایران برای برگزاری جشنواره صداوسیما

    محسن خجسته‌مهر ـ مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ـ در سخنانی در این مراسم، برای همکاری جهت برگزاری هفتمین دوره جشنواره مستند تلویزیونی در شهر عسلویه اعلام آمادگی کرد.

    او پیشنهاد برگزاری هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند را با محوریت «صنعت نفت و پیشران اقتصاد» در عسلویه ارائه کرد و افزود: ما آمادگی کامل را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه، همچنین جهت تولید برنامه‌های اقتصادی و انعکاس اخبار امیدوارکننده داریم.

    در ادامه محسن برمهانی، معاون سیما هم با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری مستمر جشنواره مستند تلویزیونی در سال‌های آینده، اظهار کرد، اگر بنا شد پیشنهاد آقای خجسته مهر محقق شود یا احیانا جای دیگری این جشنواره اتفاق بیفتد، ان‌شاءالله که بتوانیم به خوبی این رویداد را برگزار کنیم.

    آیین اختتامیه «ششمین دوره جشنواره تلویزیونی مستند» در سالن خلیج فارس شهر عسلویه در حال برگزاری است. در این مراسم جمعی از مستندسازان، همچنین پیمان جبلی، رئیس صداوسیما، محسن برمهانی معاون سیما و محسن یزدی مدیر شبکه مستند و دبیر ششمین جشنواره تلویزیونی مستند حضور دارند.

    در این مراسم، برگزیدگان بخش‌های «فیلم مستند»، «مجموعه مستند»، «عکس» و «مستندنگاری» تجلیل می‌شوند. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *