×
آخرین اخبار

پیروزی سپاهان در دربی نصف جهان و تداوم صدرنشینی طلایی‌پوشان

  • کد نوشته: 103759
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۳
  • 150 بازدید
  • تهران- خبر روز- هفته پنجم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران با گرامیداشت نام شهدای حرم شاهچراغ و پیروزی سپاهان در دربی اصفهان برگزار شد.

    پیروزی سپاهان در دربی نصف جهان و تداوم صدرنشینی طلایی‌پوشان

    به گزارش دیدگاه نیوز، هفته پنجم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران که با گرامی‌داشت نام شهدای حرم شاهچراغ برگزار شد با تداوم پیروزی‌های سپاهان اصفهان و شاملی کازرون دنبال شد تا رقابت شانه به شانه این دو تیم در صدر جدول ادامه داشته باشد.

    در رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان ایران فولاد مبارکه سپاهان اصفهان موفق شد در خانه با نتیجه ۳۸ بر ۳۳ مقابل گیتی پسند اصفهان پیروز شود و به لطف تفاضل گل بهتر صدر جدول را همچنان در اختیار داشته باشد.

    نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز در خارج از خانه ۴۱ بر ۳۴ مقابل پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد تا با پنج پیروزی هم امتیاز با سپاهان باشد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

    نتایج کامل دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان ایران به شرح زیر است:

    پرواز هوانیروز اصفهان ۳۴ – نیروزمینی شهید شاملی کازرون ۴۱ 

    نخلستان دشتستان ۳۸ – نفت و گاز گچساران ۳۴ 

    زاگرس اسلام آباد غرب ۲۹ – سپاهان نوین اصفهان ۲۸ 

    گیتی پسند اصفهان ۳۳ – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۳۸ 

    صنعت مس کرمان ۳۴ – زغال سنگ طبس ۲۶

    پیکان خراسان ۲۱ –  رعد پدافند البرز ۲۲

    امروز (پنجشنبه) هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران با نام‌گذاری به عنوان “گرامی‌داشت شهدای حرم شاهچراغ” برگزار شد و خانواده بزرگ هندبال کشور یاد و خاطره شهدای گرامی این حمله تروریستی به حرم حضرت احمد ابن موسی الکاظم (علیه السلام) را گرامی داشتند.

    در پی حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی الکاظم (علیه السلام) متاسفانه جمعی از هموطنان عزیزمان به شهادت رسیده ، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ از سوی خانواده بزرگ هندبال برگزار شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.