×
آخرین اخبار

پیام قدردانی جمعی از رسانه های شهرستان های کنگان، عسلویه، جم و دیر از رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس

  • کد نوشته: 120763
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۱
  • 60 بازدید
  • جمعی از رسانه های شهرستان های کنگان، عسلویه، جم و دیر، مراتب قدردانی خود را از حسن توجه و حمایت رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس از رسانه های این منطقه اعلام کردند.

    پیام قدردانی جمعی از رسانه های شهرستان های کنگان، عسلویه، جم و دیر از رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس

    یک سال از حضور دکتر حجت نظری به عنوان رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی پارس می گذرد.

    در این مدت با استفاده از ریل گذاری که بخشی از آن در گذشته انجام شده بود و بخش عمده ای از آن نیز در یک سال اخیر تعریف شد، سرمایه گذاری های ارزشمندی در حوزه مناطق پیرامونی صنعت جنوب استان بوشهر و در قالب مسئولیت های اجتماعی انجام شد. این سرمایه گذاری در مقوله های مختلفی از جمله: فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی، آموزشی، دینی، ورزشی، عمرانی، آب، راه، سخت افزاری و نرم افزاری و غیره بوده که همگی بسیار ارزشمند و موثر بوده است و موجبات افزایش رضایتمندی مردم منطقه را فراهم نموده است.

    اهمیت رسانه‌ها در دنیای جدید به اندازه‌ای است که نظریه‌پردازان مهم دوران پسا رنسانس، رسانه‌ها را به عنوان رکن چهارم دموکراسی معرفی کرده و نقش آن را غیر قابل جایگزین می‌دانند.

    اخیرا نیز شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس با در نظر گرفتن ارزش و اهمیت کار رسانه های استان بوشهر، با فراهم نمودن شرایطی مناسب، تسهیلات بانکی را در اختیار رسانه های استان بوشهر قرار داده است که  که در نوع خود بی سابقه و تحسین بر انگیز است. بر همین اساس، جمعی از رسانه های جنوب استان بوشهر[ شهرستان های کنگان، عسلویه، جم و دیر] از شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس و تک تک مدیران عامل ۴۱ پتروشیمی منطقه قدردانی نمودند. خلاصه متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

    بدینوسیله جمعی از رسانه های شهرستان های کنگان، عسلویه، جم و دیر،  مراتب قدردانی خود را از حسن توجه و حمایت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس، تک تک مدیران عامل ۴۱ پتروشیمی منطقه، جناب اقای دکتر حجت نظری به نمایندگی از مدیران این ۴۱ شرکت پتروشیمی، همچنین جناب آقای حمید شعرانی دبیر شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس و جناب آقای مازیار هوشمند مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر ، اعلام می دارند. بدون شک حمایت از خبرنگاران باعث تقویت حوزه رسانه و آگاهی بخشی بهتر و گسترده تر به جامعه می گردد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *