×
آخرین اخبار

پیام شهردار مسجدسلیمان‌ به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداریها و دهیاری‌ها

  • کد نوشته: 12159
  • ۱۳۹۷-۰۴-۱۴
  • 705 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان‌ در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیرماه، روز شهرداریها و دهیاری‌ها این روز را به تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری و کلیه کارکنان زحمتکش شهرداری مسجدسلیمان تبریک گفت.   متن این پیام به شرح ذیل است: ١۴ تیرماه […]

    پیام شهردار مسجدسلیمان‌ به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداریها و دهیاری‌ها

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان‌ در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیرماه، روز شهرداریها و دهیاری‌ها این روز را به تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری و کلیه کارکنان زحمتکش شهرداری مسجدسلیمان تبریک گفت.

     

    متن این پیام به شرح ذیل است:

    ١۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری، فرصتی ایده آل جهت تجلیل از فعالان و خادمانِ مردم در این عرصه و نیز ارزیابیِ عملکرد برنامه ریزان و سیاستگذاران این نهادِ مهم جهت توسعه سطوح متعالیِ خدمت به مردم است.

    امروزه به موازات گسترش شهرنشینی و تغییر و توسعه عملکرد شهرداریها در هم افزایی و گسترش تعاملِ مردم و خانواده بزرگِ مدیریت شهری، سطحِ انتظارات از نگرش سنتی و نگاه کالبدیِ صِرف به وظایف شهرداری در پرداختن به مجموعه معابر و ساختمانها فراتر رفته و هویتی فرهنگی-اجتماعی،این ارتباط دوسویه را شکل میدهد.

    ضمن نکوداشت این روز ، از آستان الهی آرزوی توفیق روزافزونِ فعالانِ عرصه مدیریت شهری و همکاران عزیزم در شهرداری جهت خدمت به مردم شریف مسجدسلیمان را مسئلت می نمایم.

     

    شهام سلیمانی
    شهردار مسجدسلیمان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *