×
آخرین اخبار

پیام رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس

  • کد نوشته: 6563
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۱
  • 3552 بازدید
  • رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی ، آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس ، سال تحصیلی و بازگشایی مدارس را تبریک گفت.

    پیام رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس

    به گزارش دیدگاه نیوز، فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهرمسجدسلیمان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس ، سال جدید تحصیلی و بازگشایی مدارس را به اصحاب تعلیم و تربیت تبریک گفت .متن پیام بدین شرح است: 

     

    بسم الله الرحمن الرحیم

    (پروردگارا از جانب خود برما رحمت فرست و امور ما را با رشد و بالندگی همراه کن)

     

    اول مهر ماه و آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس بی شک این تقارن زیبا بی حکمت نبوده است. ماه مهر آغاز بهار تعلیم و تربیت و شکوفائی هر چه بیشتر عقل، اندیشه، تفکر و علم است و هفته دفاع مقدس ، یادآور ایثارگری و مقاومت و عزت و عظمت ملت ایران اسلامی است .

     

    اول مهر رسید و جوانان و نوجوانان مسجدسلیمان بزرگ که سرمایه های آینده این مرز و بوم هستند ، عازم مراکز آموزشی می شوند تا هر چه بیشتر یاد بگیرند و میروند تا علوم ، تجربه ها و تاریخ را بیاموزند، بی شک مدرسه دومین خانه و مامن آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم اندوزی و نگاه توسعه نگر داشت.

     

    شهرستان مسجدسلیمان با پتانسیلهای فکری و معنوی و برخورداری از نیروی زبده و کار آزموده مرهون تلاش بی وفقه معلمان و فرهنگیان دلسوزی است که در همین مدارس درس عشق دادند و مشق ایمان کردند.

     

    باید سعی شود با تقویت بنیه های علمی و زیرساختهای آموزشی و توجه بیش از پیش به امر مهم پرورش زمینه رشد فکری و فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان را فراهم نموده و با تبیین اهداف میان مدت و بلند مدت ارتقاء شاخص های علمی و پرورشی را ترسیم کرد.

     

    همه فرهنگیان محترم شهرستان مسجدسلیمان اعم از معلمان ، مربیان، مدیران و استادان دانشگاه سعی کنند افزایش راندمان علمی و ارتقاء شاخصهای فرهنگی را از اولویتهای مهم خود تلقی کنند و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری گام بردارند و بیش از گذشته همت ورزند.

     

    دانش آموزان و دانشجویان مسجدسلیمان بزرگ سعی کنند بر اساس رسالت خطیر و ذاتی خود تلاش در راستای تحصیل همراه با تهذیب را دوچندان کرده و توسعه فرهنگی و کمک به آینده مسجدسلیمان بزرگ را مد نظر داشته باشند.

     

    در پایان اینجانب آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس را به تمامی دانش آموزان و دانشجویان عزیز و فرهنگیان ، معلمان و اساتید فرهیخته تبریک و تهنیت عرض می نمایم و تقارن این ایام با هفته بزرگداشت دفاع مقدس که خود مکتب اصیلی از درس های الهی و انسانی و گنجینه ای گرانبها در تعالی روحیه ایثار و شهادت و از جان گذشتگی است را به تمامی حماسه سازان تبریک عرض نموده و ضمن گرامیداشت رشادتهای این عزیزان امیدوارم که با توسل به امام عصر(عج) و در سایه مقام معظم رهبری در مسیر زندگی موفق و موید باشید.

    فرضعلی علیجانی رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *