×
آخرین اخبار

پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و یوم الله ۱۳ آبان

  • کد نوشته: 43066
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۲
  • 503 بازدید
  • علیرضا ویسی شیخ رباط در پیامی فرارسیدن هفته وحدت و یوم الله ۱۳ آبان را تبریک گفت. به گزارش دیدگاه نیوز، در متن این پیام آمده است:خجسته سالروز میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به عموم مسلمین جهان و مردم شریف مسجدسلیمان تبریک می‌گویم. وی افزود: […]

    پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و یوم الله ۱۳ آبان

    علیرضا ویسی شیخ رباط در پیامی فرارسیدن هفته وحدت و یوم الله ۱۳ آبان را تبریک گفت.

    به گزارش دیدگاه نیوز، در متن این پیام آمده است:خجسته سالروز میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به عموم مسلمین جهان و مردم شریف مسجدسلیمان تبریک می‌گویم.

    وی افزود: امسال شاهد تقارن این میلاد شریف با ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان خط امام هستیم، روزی که هر سال تجلی‌گر مبارزه ملت ما با استکبار جهانی است.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان تاکید کرد: ۱۳ آبان نماد ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و دشمنان است روزی که یادآور رشادت دانش آموزان و دانشجویانی است که با پیروی از راه امام، استکبار جهانی را درهم شکسته و فریاد آزادی خواهی ملت بزرگ ایران را در گوش جهانیان طنین انداز کردند و مسیر را برای حرکت جوانان ایران اسلامی روشن ساختند .

    وی یادآور شد: سیزدهم آبان ماه سرشار از روح پایداری، فداکاری و مقاومت جوانان رشید و غیور ایران اسلامی در مبارزه علیه قدرت های شیطانی و استکبار جهانی است و این روز بعنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدتهای ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.

    علیرضا ویسی شیخ رباط در پایان افزود: اینجانب ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفته وحدت، میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، یوم الله ۱۳ آبان را به ملت دلاور و غیور ایران اسلامی و همچنین مردم شریف مسجدسلیمان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، تبریک عرض می کنم و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *