×
آخرین اخبار

پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان به مناسبت ۳۰ مهر سالگرد وسیع ترین حمله موشکی دشمن بعثی به مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 13729
  • ۱۳۹۷-۰۷-۳۰
  • 859 بازدید
  •  دیدگاه نیوز– مسجدسیلمان–  به مناسبت سی ام مهرماه سالگرد وسیع ترین حمله موشکی دشمن بعثی به شهرستان مسجدسلیمان علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان بیانیه ای را صادر نمود که متن این بیانیه به شرح زیر است:   بسمه تعالی ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء […]

    پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان به مناسبت ۳۰ مهر سالگرد وسیع ترین حمله موشکی دشمن بعثی به مسجدسلیمان

     دیدگاه نیوز مسجدسیلمان–  به مناسبت سی ام مهرماه سالگرد وسیع ترین حمله موشکی دشمن بعثی به شهرستان مسجدسلیمان علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان بیانیه ای را صادر نمود که متن این بیانیه به شرح زیر است:

     

    بسمه تعالی

    ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون

    حمله موشکی عصرگاه سی مهر ۱۳۶۲ یکی از وسیع ترین حملات غیر انسانی و وحشیانه در دفاع مقدس  است که در نهایت قریب ۴۰۰ کشته و زخمی برجای نهاد. امام خمینی(ره) با محکوم کردن شدید این حملات گسترده سه روز عزای عمومی سراسر کشور اعلام کرد.

    مسجدسلیمان در دوران ۸ سال دفاع مقدس بیش از ۹۰ بار مورد حمله و تهاجم موشکی و هوایی قرار گرفت. و طی این حملات ددمنشانه بیش از ۷۰۰  شهروند بی گناه مسجدسلیمانی به شهادت رسیدند اما مردم صبور و مقاوم مسجدسلیمان مردانه در مقابل آماج گلوله ها و موشک ها ایستادگی کردند و نه تنها حاضر به ترک دیار خود نشدند حتی حماسه ایی آفریدند که در تاریخ دفاع مقدس در یادها ماندگار گردید.

    یقینا حمله موشکی ۳۰ مهر و به شهادت رسیدن شهروندان بی دفاع اعم از مرد و زن و کودکان و مجروحیت تعداد زیادی از همشهریانمان و تخریب دهها واحد مسکونی و تجاری به عنوان وسیع ترین حمله موشکی مسجدسلیمان یک سند برجسته از جنایات جنگی دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس است و به عنوان برگ زرینی از مقاومت مردم صبور و شریف مسجدسلیمان محسوب می شود.

    یاد تمامی شهدای گرانقدر به ویژه شهدای معزز ۳۰ مهر مسجدسلیمان را گرامی می دارم و برای تمامی جانبازان و خانواده های معظم آنان آرزوی توفیق و سلامت دارم.

     

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان

    علیرضا ویسی شیخ رباط

    .

     

     

     

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *