×
آخرین اخبار

پیام تقدیر و تشکر مهندس شهباز حیدری، کاندیدای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 64144
  • ۱۴۰۰-۰۳-۳۱
  • 1324 بازدید
  • بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف مسجدسلیمان، شیرزنان و غیور مردان شهرم؛ بار دیگر ملت عزیز و مقتدر ایران و به ویژه مردم شریف مسجدسلیمان، اعتماد و وفاداری خود را به قانون اساسی و مردم‌سالاری دینی به رخ جهانیان کشاندند. ملت بزرگ ایران، این بار نیز به رهبری فرهمند، مقام عظمای ولایت (مدظله) و با […]

    پیام تقدیر و تشکر مهندس شهباز حیدری، کاندیدای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    مردم شریف مسجدسلیمان، شیرزنان و غیور مردان شهرم؛

    بار دیگر ملت عزیز و مقتدر ایران و به ویژه مردم شریف مسجدسلیمان، اعتماد و وفاداری خود را به قانون اساسی و مردم‌سالاری دینی به رخ جهانیان کشاندند. ملت بزرگ ایران، این بار نیز به رهبری فرهمند، مقام عظمای ولایت (مدظله) و با احساس مسئولیتی مثال زدنی به پای صندوق‌های رأی آمدند و با نمایش انسجام ملی خود و مشارکت حداکثری، حماسه سیاسی آفریدند.

    خداوند سبحان را به خاطر این رویداد عظیم، شکرگزارم و این حضور ارزشمند امت را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تبریک عرض کرده و صمیمانه ترین سپاس‌ها را به پیشگاه مردم غیور ایران و به ویژه مسجدسلیمانی های عزیز تقدیم می‌نمایم.

    همانگونه که رهبر معظم انقلاب در پیامی فرمودند: به ملت ایران شادباش میگویم و به حضرات محترمی که با انتخاب مردم به مسئولیت والای ریاست‌جمهوری یا عضویت شوراها در سراسر کشور دست یافته‌اند، همراه با عرض تبریک، قدردانی از این ملت باوفا و پایبندی کامل به وظائفی را که در قانون برای آنان شمرده شده است، یادآوری میکنم. فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بدانید و انگیزه‌های خدائی را همواره مدّ نظر داشته باشید.

    بر خود لازم می دانم که از حضور پرشور و دلسوزانه در حماسه انتخابات ۲۸ خرداد و حسن همراهی و حمایت بی شائبه و صمیمانه تمامی عزیزان اعم از فرماندار محترم، شورای تامین، هیئت نظارت بر انتخابات و دست اندرکاران بزرگوار واقع در ستادهای انتخاباتی حامی و همه اقشار و طوایف کمال تقدیر را اعلام نمایم.

    همچنین از بذل توجهات بیکران و خالصانه ی عزیزانی که در طول مدت انتخابات نهایت ادب و ارادت خود را اعلام نموده و این موفقیت و پیروزی بزرگ را خدمت کاندیدای منتخب شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان تبریک عرض نموده و با یادآوری این مطلب که کاندیدای منتخب باید در راه اندیشیدن و عمل برای پیشرفت و اعتلای همه اقشار جامعه باشند و نه یک قشر یا گروه خاص، آرزوی توفیق روز افزون همراه با نشاط و سربلندی برای تمامی شهروندان خواستارم.

    امیدوارم تا بتوانیم بعنوان نماینده جامعه شهروندی در نهاد مدنی شورای اسلامی شهر مطالبات و انتظارات مردمی را تحقق بخشیده و در راستای رفع نارسایی های موجود کوشش نماییم.

    با تقدیم احترام

    شهبازی حیدری

    منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “پیام تقدیر و تشکر مهندس شهباز حیدری، کاندیدای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان”

    1. سام نظرپور قندعلی گفت:

      موفق باشی جناب آقای حیدری…

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *