×
آخرین اخبار

پیام تبریک مهندس علی عسگر ظاهری به مناسبت روز خبرنگار

  • کد نوشته: 17079
  • ۱۳۹۸-۰۵-۱۷
  • 923 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیامی به مناسبت روز خبرنگار صادر نمود که این پیام به شرح زیر می باشد:  بسم الله الرحمن الرحیم ن ۚ وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ با گرامیداشت یاد و نام شهید خبرنگار، محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را […]

    پیام تبریک مهندس علی عسگر ظاهری به مناسبت روز خبرنگار

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیامی به مناسبت روز خبرنگار صادر نمود که این پیام به شرح زیر می باشد: 

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ن ۚ وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

    با گرامیداشت یاد و نام شهید خبرنگار، محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به همه کنشگران این عرصه تبریک و شادباش عرض می نمایم.

    خبرنگاران بعنوان رسولان آگاهی بخشی جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نقش غیرقابل انکاری در بسط روحیه مطالبه گری و توسعه جامعه بر عهده دارند.

    بی شک وجود خبرنگاران آگاه و متعهد در شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل طی سالهای گذشته به مدیران و خدمتگزاران مردم کمک شایانی برای رفع مشکلات و کاستن آلام مردم کرده است و مطمئنا در حرکت رو به رشد چند سال اخیر منطقه شریک و سهیم هستند.

    خوشبختانه و پس از قریب به دو دهه مطالبه مردم و رسانه ها، پروژه بزرگ جاده میانبر مسجدسلیمان – اهواز شعارهای تبلیغاتی فراتر رفت و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

    پس از سالها وعده، پروژه بزرگ پتروشیمی مسجدسلیمان وارد فاز اجرایی شد و هم اکنون مراحل نهایی آن در حال انجام است. پروژه بزرگ فاضلاب مسجدسلیمان پس از چند دهه مطالبه گری در این دوره آغاز و هم اکنون در حال اجراست. هزینه کردن چند ده میلیارد تومان در حوزه مخابرات برای بهبود وضعیت ارتباطاتی منطقه، اجرایی شدن پروژه آبرسانی پایدار به صدها روستا در حوزه انتخابیه، ارتقا شاخص های بهداشتی و درمانی منطقه، تخصیص اعتبارات مناسب برای بهسازی روستاها، شروع پروژه های متعدد راهسازی، تزریق ده ها میلیارد تومان برای بهسازی و توسعه صنعت برق منطقه، ساخت ده ها مدرسه، تسریع و اخذ اعتبارات مناسب برای پروژه گازرسانی به مناطق مختلف حوزه انتخابیه و ده ها خدمت بزرگ حکایت از فردای روشن برای این منطقه دارد و نقش اصحاب رسانه ها در این خدمات غیرقابل انکار است.

    ضمن تجلیل دوباره از تلاش های صادقانه خانواده رسانه بخصوص فعالین رسانه ای شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل، توفیق این عزیزان در انجام رسالت سترگ خود با وجود مشکلات متعدد و حفظ حرمت قلم را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

    علی عسگر ظاهری
    خادم مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *