×
آخرین اخبار

دریادار دوم تکاور سیدمرتضی درخوران
پیام تبریک فرمانده پایگاه شهدای تکاور خرمشهر دریادار دوم تکاور سید مرتضی درخوران به مناسبت هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

  • کد نوشته: 44759
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۶
  • 2544 بازدید
  • هفتم آذر ماه، روزی است که دلاورمردان شجاع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با کمترین امکانات و با ایثار جان، بزرگ ترین ضربه را بر پیکر ارتش بعث عراق وارد ساختند و شجاعانه از حقانیت و یک پارچگی سرزمین ایران اسلامی دفاع کردند.
    پیام تبریک فرمانده پایگاه شهدای تکاور خرمشهر دریادار دوم تکاور سید مرتضی درخوران به مناسبت هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

    دریادار دوم تکاور سیدمرتضی درخوران


    بسم‌الله الرحمن الرحیم
    پس از سلام و صلوات به پیشگاه مقدس امام زمان (عج)
    با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و روح پر فتوح امام راحل و با اهداء سلام به فرماندهی معظم کل قوا.
    سلام خدا به دلاورمردان ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران و همرزمان عزیزمان در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران.

    هفتم آذر ماه، روزی است که دلاورمردان شجاع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با کمترین امکانات و با ایثار جان، بزرگ ترین ضربه را بر پیکر ارتش بعث عراق وارد ساختند و شجاعانه از حقانیت و یک پارچگی سرزمین ایران اسلامی دفاع کردند.
    نیروی دریایی نیز، همچون سایر نیروها بحمدالله در آب های خلیج فارس و مرزهای آبی کشور در عرصه ی دفاع مقدس از کشور اسلامی مان چون نگینی درخشنده اسـت و بر عرشه ی کشتی افتخار و صلابت خود استوار ایستاده اسـت.
     
    رویارویی آنان با نیروی دریایی دشمن و ان همه افتخارات رزم و نیز کنترل و بازرسی کشتی ها در خلیج فارس و تنگه ی هرمز، نشانه ی اقتدار و اعتبار این نیروی بزرگ و سرافراز اسـت.
    درود بر شما که همسفران آفتابید و همراهان مهتاب،شب هایتان پر از شکوه است و روز هایتان لبریز از حماسه، کوله بارتان جرات است و جسارت، پهنه نگاه نیل‌گون خلیج فارس و گستره نامتناهی خزر، مأنوس با نگاه آبی شـما اسـت.
    هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهور اسلامی ایران را به خانواده بزرگ نیروی دریایی تبریک و از خداوند منان توفیق مسالت میدارم.
    فرماندهی پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر دریادار دوم تکاور سید مرتضی درخوران

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *