×
آخرین اخبار

پیام تبریک فرماندار شهرستان امیدیه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند

  • کد نوشته: 70202
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۲
  • 381 بازدید
  • بسمه تعالی هفته اول شهریور که با نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده، فرصتی مغتنم برای سرلوحه قرار دادن شیوه، منش و اخلاق این بزرگواران جهت خدمت صادقانه به ملت شریف ایران اسلامی و حرکت در مسیر رشد و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی است. […]

    پیام تبریک فرماندار شهرستان امیدیه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند

    بسمه تعالی
    هفته اول شهریور که با نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده، فرصتی مغتنم برای سرلوحه قرار دادن شیوه، منش و اخلاق این بزرگواران جهت خدمت صادقانه به ملت شریف ایران اسلامی و حرکت در مسیر رشد و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی است.
    شهیدان رجایی و باهنر نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند که نام و خاطره آنان به عنوان الگو و یک سرمشق ماندگار می باشد.

    هفته دولت فرصت مناسبی برای تحکیم و تداوم وحدت میان مردم و دولت به منظور توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و همچنین تبیین و تشریح خدمات، دستاوردها و عملکرد دولت در حوزه های مختلف می باشد.

    چهارم شهریور به عنوان روز کارمند یادآور تلاش های مجدانه و خالصانه کارکنان خدومی است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند است و بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها و سازمان ها زمینه‌ ساز پیشبرد اهداف و اعتلای کشور می باشد.

    اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و کارمند بویژه شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه خدمتگزاران کشور، دولتمردان و کارمندان خدوم به خصوص مدیران و کارمندان متعهد شهرستان آغاجاری تبریک عرض نموده و موفقیت همگان در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به مردم را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
    سیدمهران رفیعی
    فرماندار شهرستان امیدیه

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *