×
آخرین اخبار

امیر دریادار دوم تکاور سید مرتضی درخوران
پیام تبریک عید نوروز فرمانده پایگاه شهدای تکاور دریایی خرمشهر امیر دریادار دوم تکاور سید مرتضی درخوران

  • کد نوشته: 55529
  • ۱۳۹۹-۱۲-۳۰
  • 2374 بازدید
  • اینجانب ضمن تشکر از زحمات صادقانه و خالصانه تان ، امیدوارم سال جدید ، سالی پر از خیر و برکت ، سلامتی و تندرستی برای همه شما همکاران عزیزم باشد و خداوند متعال همه ما را بر انجام وظایف بزرگ و افتخار‌آمیزی که بر دوش داریم یاری فرمایند.
    پیام تبریک عید نوروز فرمانده پایگاه شهدای تکاور دریایی خرمشهر امیر دریادار دوم تکاور سید مرتضی درخوران

    بسم الله الرحمن الرحیم
    یا مقلّب القلوب والابصار ، یا مدبّر اللّیل و النّهار ، یا محوّل الحول و الاحوال ، حوّل حالنا الی احسن الحال .
    با سلام و صلوات بر خاتم پیامبران، فخر کائنات ، رسول گرامی اسلام (ص) و خاندان مطهرش و سلام بر ارواح طیبه شهدا و روح پر فتوح امام راحل و با اهداء سلام به فرماندهی محترم کل قوا .
    سلام بر شما همرزمان عزیز و سلحشور و همکاران با محبّت پایگاه شهدای تکاور دریایی خرمشهر .
    اما امسال با آغاز بهار ، دل های دوستداران و عاشقان اهل بیت نبوی شاد است ، عید امسال مصادف است با حلول ماه شعبان المعظم .
    اعیاد سعید شعبانیه ،مولود بی کرانه ترین دریاهای محبت ، امام حسین(ع) و برادر و یار همیشه وفادارش حضرت ابوالفضل العباس و چهارمین اختر تابناک امامت و ولایت امام سجاد زین العابدین(ع)و علی اکبر و روز جوان را خدمت همه علویان جهان تبریک و شادباش میگویم.
    سال ۹۹ به برکت ایمان و تلاش مخلصانه همرزمان عزیزمان در پایگاه شهدای تکاور دریایی خرمشهر سالی بیاد ماندنی و توام با موفقیت های چشمگیر بود .
    امیدوارم سال جدید برای این دلیرمردان ارتشی همچون همیشه همراه با اقتدار ، عزت و سربلندی با تکیه بر ذات اقدس الهی و توجهات خاصه بقیه الله العظم(عج)و زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) باشد.
    اینجانب ضمن تشکر از زحمات صادقانه و خالصانه تان ، امیدوارم سال جدید ، سالی پر از خیر و برکت ، سلامتی و تندرستی برای همه شما همکاران عزیزم باشد و خداوند متعال همه ما را بر انجام وظایف بزرگ و افتخار‌آمیزی که بر دوش داریم یاری فرمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *