×
آخرین اخبار

پیام تبریک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز

  • کد نوشته: 11244
  • ۱۳۹۷-۰۲-۰۱
  • 2501 بازدید
  • علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان با صدور پیامی اعیاد پربرکت شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز را تبریک گفت

    پیام تبریک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز

     به گزارش دیدگاه نیوز؛ علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان با صدور پیامی به مناسبت اعیاد پربرکت شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز تاکید کرد: بی شک امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه های مختلف مدیون تلاشهای خستگی ناپذیر سربازان اسلام که با پرچمداری آرمان های اباعبدالله ( ع ) تفسیرگر راه حسینند و جانبازان رشید و دلاور میهنمان که با شجاعت و ایثار خود در دوران دفاع مقدس و سالهای بعد از آن به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده اند ، می باشد  .

     

    به گزارش دیدگاه نیوز متن پیام به شرح زیر است :

    جانبازان، سالکانی هستند که در طی طریق، از کاروان شهادت جا مانده اند و خدای سبحان چنین مقرر داشته است که مرغ روحشان چند صباحی دیگر در قفس تن و در حصار خاک باقی بماند. وجود این سفیران نور و روشنایی در میان ما، که وجودشان بوی بهشت و رحمت و رنگ عشق و شهادت دارد، غنیمتی بزرگ و از رحمت های الهی است.

     

    جانباز تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خودگذشتگی است. آن گاه که امام و مقتدای او فرمان جهاد می دهد از تمامی دلبستگی های زندگی دست می کشد و با سلاح ایمان و معنویت به ستیز با دشمنان اسلام و دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلام می پردازد.

     

    اینجانب ، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت علمدار عرصه ایثار و ولی حماسه‌سازان و بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع)  و روز جانباز را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و محضر با برکت بزرگ جانباز انقلاب اسلامی ایران ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ،تمامی ایثارگران به ویژه جانبازان معزز و خانواده‌های گرانقدرشان و همچنین مردم انقلابی و شهید پرور مسجدسلیمان تبریک  و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال توفیق و سربلندی همگان را در خدمت‌ به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران عزیز خواستارم.

     

     

    علیرضا ویسی شیخ رباط 

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *