×
آخرین اخبار

پویش من ماسک میزنم به همّت بسیجیان حوزه دو امام حسن مجتبی (ع) شیراز

  • کد نوشته: 43179
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۴
  • 413 بازدید
  • بسیجیان حوزه دو امام حسن مجتبی (ع) در راستای فرهنگ سازی دستورالعمل های بهداشتی اقدام به اجرای پویش #من_ ماسک_میزنم با برنامه هایی چون تذکر لسانی، اهدای ماسک رایگان و برپایی نمایشگاه خیابانی از تصاویر گرفته شده توسط عکاسان شیرازی کردند . پاسدار سید محسن هاشمی ،فرمانده حوزه بسیج امام حسن مجتبی (ع ) در […]

    پویش من ماسک میزنم به همّت بسیجیان حوزه دو امام حسن مجتبی (ع) شیراز

    بسیجیان حوزه دو امام حسن مجتبی (ع) در راستای فرهنگ سازی دستورالعمل های بهداشتی اقدام به اجرای پویش #من_ ماسک_میزنم با برنامه هایی چون تذکر لسانی، اهدای ماسک رایگان و برپایی نمایشگاه خیابانی از تصاویر گرفته شده توسط عکاسان شیرازی کردند .

    پاسدار سید محسن هاشمی ،فرمانده حوزه بسیج امام حسن مجتبی (ع ) در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز گفت: همزمان با شروع بحران کرونا در کشور، بسیجیان حوزه دو بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام شیراز در شرق این شهر، اقدام به فعالیت های مختلف جهادی نمودند تا به مهار روند رو به رشد این ویروس کمک نمایند.

    این اقدامات که عمدتا بر اساس دستورات صادره از سوی مقامات ذی صلاح بود در حوزه کنترل ورودی شهر شیراز، تولید ماسک بهداشتی و ضد عفونی کردن معابر در رفت و آمد شهری بود که توانست نقش بسزایی در کنترل این بیماری داشته باشد.

    همزمان با این اقدامات سلبی، یک سری اقدامات ایجابی نیز صورت گرفت که تا کنون ادامه دارد. از جمله این اقدامات تولید محتوای رسانه ای و حضور فعال در مراکز پر تردد شهری و تذکر لسانی به افراد فاقد ماسک می باشد.

    هاشمی در ادامه افزود : با جمع آوری تصاویر گرفته شده از عکاسان مهم شهر شیراز که در زمینه کرونا گرفته شده است، آنها را در معابر عمومی به نمایش گذاشتیم تا بتوانیم افراد غافل از این بیماری را به خود آوریم.

    پاسدار هاشمی در خصوص ادامه این پویش و مجموعه فعالیت های فوق تصریح کرد :

    تهیه و توزیع بسته های معیشتی از جمله اقدامات اساسی دیگر خواهد بود که در کنار واگذاری مواد ضد عفونی کننده جهت گروه های جهادی و نیازمندان از اقدامات آینده خواهد بود که در کنار پویش من ماسک می زنم ادامه خواهد یافت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *