×
آخرین اخبار

پرسپولیس؛ ۱۲ مدیرعامل در یک دهه!

  • کد نوشته: 39501
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۳
  • 278 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ باشگاه پرسپولیس در دو سال اخیر چهار مدیرعامل مختلف را روی صندلی مدیریت خود تجربه کرده است. استعفای شب گذشته رسول پناه به این منزله بود که عمر مدیریتی در این باشگاه همچنان زیر یک سال است و ثبات در بخش مدیریتی باشگاه وجود ندارد. رسول پناه در آخرین روزهای اسفند ۱۳۹۸ بر […]

    پرسپولیس؛ ۱۲ مدیرعامل در یک دهه!

    استعفای شب گذشته رسول پناه به این منزله بود که عمر مدیریتی در این باشگاه همچنان زیر یک سال است و ثبات در بخش مدیریتی باشگاه وجود ندارد. رسول پناه در آخرین روزهای اسفند ۱۳۹۸ بر مسند مدیریت باشگاه نشست و حالا ۷ ماه پس از این انتصاب، از سمت خود کناره گیری کرده است.
    پیش از او محمد حسن انصاری فرد و ایرج عرب نیز پیش از تولد یک سالگی مدیریتشان جای خود را به نفر بعدی دادند اما حتی ثبات سه ساله علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی نیز سبب نشد تا متوسط عمر مدیریت در پرسپولیس افزایش چندانی داشته باشد.
    در یک دهه اخیر ۱۲ مدیر مختلف در باشگاه پرسپولیس حضور داشته‌اند که اغلب آن ها تقریبا هیچ پایگاه اجتماعی خاصی بین هواداران ندارند و حتی مدیران محبوب نیز با انتقادات بسیاری مواجه هستند.
    حالا باشگاه پرسپولیس در انتظار انتصابی تازه برای نفر اول مدیریت خود است و نام های بسیاری هم در این زمینه مطرح می‌شوند اما باتوجه به ماهیت مدیریت دولتی و همچنین فقدان سازوکار درآمدزایی در فوتبال، بسیاری به آینده مدیریتی این باشگاه با هر فرد و گروهی خوش بین نیستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *