×
آخرین اخبار

پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی

  • کد نوشته: 105465
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۲
  • 255 بازدید
  • رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: وام ساخت مسکن روستایی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در همه استان‌ها به متقاضیان پرداخت می‌شود.

    پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی

    به گزارش دیدگاه نیوز، اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور امروز ۲۱ آبان ماه به شهرستان های شاهین دژ و تکاب سفر کرد و ضمن بازدید از روستاها ی نجار و آقاجاری شاهین دژ و روستاهای ترمکچی و قرخلو تکاب وگفت و گو با مردم منطقه، در جریان روند اجرای عملیات طرح های هادی روستایی این روستاها قرار گرفت.

    به نقل از ایسنا، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست فرمانداری شاهین دژ با تاکید بر تامین منابع وام مسکن روستایی از محل صندوق ملی مسکن، گفت: وام ساخت مسکن روستایی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در همه استان‌ها به متقاضیان پرداخت می‌شود.

    وی افزود: آبان سال گذشته در شورای عالی مسکن و با حضور رییس‌جمهوری ارائه تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با سود پنج ساله و بازپرداخت ۲۰ ساله مصوب شد که تا همین چند هفته پیش در دست انداز موافقت سازمان برنامه و بودجه و بلاتکلیفی بانک‌ها مانده بود.

    نیکزاد درباره اینکه به دلیل توقف یک‌ساله در پرداخت وام ساخت و ساز روستایی چقدر عقب ماندگی در تولید مسکن در روستاها داریم، افزود: اکنون ۱۹۰ هزار و ۳۴۷ واحد مسکن روستایی درحال ساخت داریم که وام ۲۰۰ میلیون تومانی را دریافت کرده‌اند.

    به گفته رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بر اساس قانون ۱۳ درصد مبلغ این وام به صورت یارانه وام توسط دولت پرداخت می شود.

    وی بابیان اینکه در مصوبه جدید شرط سکونت پنج ساله حذف شده است،گفت: متقاضیان می‌توانند با ضمانت زنجیره‌ای وام را دریافت کنند. پرداخت تسهیلات به ساکنان شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر نیز تایید شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.