×
آخرین اخبار

پرداخت حقوق و عیدی تنها مطالبه کارکنان شهرداری مسجدسلیمان است

  • کد نوشته: 22744
  • ۱۳۹۹-۰۱-۳۰
  • 355 بازدید
  • دیدگاه نیوز / جمعی از کارکنان شهرداری مسجدسلیمان روز شنبه با حضور مقابل ساختمان شهرداری پرداخت سه ماه حقوق معوقه و عیدی پایان سال خود را خواستار شدند. یکی از نمایندگان کارگری شهرداری مسجدسلیمان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شهرداری مسجدسلیمان حدود ۷۰۰ نیروی کارگری و کارمندی دارد که درحال حاضر نیمی از این […]

    پرداخت حقوق و عیدی تنها مطالبه کارکنان شهرداری مسجدسلیمان است

    دیدگاه نیوز / جمعی از کارکنان شهرداری مسجدسلیمان روز شنبه با حضور مقابل ساختمان شهرداری پرداخت سه ماه حقوق معوقه و عیدی پایان سال خود را خواستار شدند.

    یکی از نمایندگان کارگری شهرداری مسجدسلیمان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شهرداری مسجدسلیمان حدود ۷۰۰ نیروی کارگری و کارمندی دارد که درحال حاضر نیمی از این تعداد امروز مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند.

    رسول بنام افزود: کارکنان شهرداری مسجدسلیمان سه ماه حقوق و معادل مبلغ یک عیدی از شهرداری طلب دارند ضمن آنکه حق بیمه آنها به موقع پرداخت نمی شود.

    وی با انتقاد از پاسخگو نبودن مسئولان شهرداری مسجدسلیمان گفت: ادامه این وضعیت ممکن است سبب تجمع نیروهای حراستی، نیروهای شیفت و شاغلان در سازمان آتش نشانی نیز شود که در روند مدیریت شهرداری اختلال ایجاد می کند.

    بنام یادآور شد: این شهرداری ۱۸۰ نیروی روزمزد نیز دارد که با وجود ۲ سال از فعالیت در سرکار، هنوز وضعیت آنها تعیین تکلیف نشده‌ است ضمن آنکه حقوق آنها بسیار کم است و هرچند ماه یکبار به آنها حقوق پرداخت می شود.

    وی توضیح داد: یکی دیگر از مشکلات کارکنان شهرداری مسجدسلیمان نبودن تجهیزات بهداشتی مانند ماسک و دستکش برای مقابله با ویروس کرونا است.

    شهردار مسجدسلیمان پرداخت نشدن سه ماه حقوق کارکنان این شهرداری را رد کرد و مدعی شد: در تاریخ های ۹، ۲۵ و ۲۸ اسفندماه سال گذشته سه حقوق به کارگران پرداخت شده است.

    نوید شعبانی افزود: درحال حاضر این کارگران ۲ ماه حقوق طلب دارند که مربوط به سال های گذشته است، باتوجه به شرایط اقتصادی فعلی پرداخت کردن این مطالبات نیازمند زمان است.

    کارگران شهرداری مسجدسلیمان اما می گویند آمادگی ارائه اسناد مثبته و انجام مناظره با شهردار برای اثبات ادعای خود را دارند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *