×
آخرین اخبار

پخش سریال مصری درباره نابودی صهیونیست‌ها خشم تل آویو را برانگیخت

  • کد نوشته: 23895
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۰
  • 606 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از العربی الجدید، با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، پخش یک سریال مصری که محتوای آن نابودی رژیم صهیونیستی است، خشم صهیونیست‌ها را برانگیخته است. بر اساس این گزارش، این سریال مصری ضد صهیونیستی «النهایه» نام دارد که از ابتدای ماه مبارک رمضان پخش آن آغاز شده است. در صحنه‌هایی […]

    پخش سریال مصری درباره نابودی صهیونیست‌ها خشم تل آویو را برانگیخت

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از العربی الجدید، با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، پخش یک سریال مصری که محتوای آن نابودی رژیم صهیونیستی است، خشم صهیونیست‌ها را برانگیخته است. بر اساس این گزارش، این سریال مصری ضد صهیونیستی «النهایه» نام دارد که از ابتدای ماه مبارک رمضان پخش آن آغاز شده است.

    در صحنه‌هایی از سریال مذکور به موضوع جنگ در مسیر آزادسازی قدس اشغالی پرداخته می‌شود.

    این در حالی است که در این سریال، آمریکا به عنوان حامی اصلی رژیم صهیونیستی معرفی می‌شود. یکی از بازیگران این سریال که در کسوت یک معلم ایفای نقش می‌کند، در بخشی از آن می‌گوید: «جنگ آزادسازی قدس به نابودی اسرائیل منجر شد».

    پخش این سریال مصریِ ضد صهیونیستی، خشم صهیونیست‌ها را برانگیخته و موجب اعتراض آنها شده است. در همین ارتباط، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با اشاره صریح به سریال «النهایه» تأکید کرده است که پخش این سریال به هیچ وجه قابل قبول نیست.

    در همین حال، جنبش مقاومت اسلامی ضمن استقبال از پخش سریال مصری ضد صهیونیستی اعلام کرده است: در این سریال، نابودی اشغالگران صهیونیست پیش بینی می‌شود و به شدت نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.