×
آخرین اخبار

پتروشیمی تبریز در همایش صد شرکت برتر، موفق به کسب رتبه ۷۸ از بین پانصد شرکت برتر ایران شد

  • کد نوشته: 79584
  • ۱۴۰۰-۱۱-۰۹
  • 454 بازدید
  • پتروشیمی تبریز در بین شرکتهای پتروشیمی، با وجود وابستگی به خوراک مایع ومحدودیت های ایجاد شده در تامین خوراک توانست رتبه ۱۴ را در بین شرکتهای پتروشیمی ایران کسب کند.
    پتروشیمی تبریز در همایش صد شرکت برتر، موفق به کسب رتبه ۷۸ از بین پانصد شرکت برتر ایران شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، همایش رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران برگزار شد و غول های اقتصادی ایران از بین پانصد شرکت برتر انتخاب گردید.

    به گزارش روابط عمومی پتروشیمی تبریز، پتروشیمی تبریز در همایش صد شرکت برتر، موفق به کسب رتبه ۷۸ از بین پانصد شرکت برتر ایران شد.
    پتروشیمی تبریز در بین شرکتهای پتروشیمی، با وجود وابستگی به خوراک مایع ومحدودیت های ایجاد شده  در تامین خوراک توانست رتبه ۱۴ را در بین شرکتهای پتروشیمی ایران کسب کند.
    براساس این گزارش، جهش تولید و سودآوری در کنار پروژه های توسعه ای مانند پروژه های زیست محیطی که این شرکت  را به پاک ترین شرکت پتروشیمی تبدیل کرده است، نشان دهنده، موفقیت های بی شمار پتروشیمی تبریز در دوران تحریم دارد.
    این رتبه بندی هر ساله بر اساس میزان فروش و عملکرد مالی شرکت ها و موسسات تجاری و با استناد به صورت‌های مالی تائید شده و ارزش افزوده، میزان دارایی و اشتغالزایی، سودآوری و ارزش بازار انجام می‌گیرد.
    بر اساس این ارزیابی ها، شرکت پتروشیمی تبریز جهش و رشد قابل توجهی نسبت به سال های قبل داشت و در بین پانصد شرکت برتر ایران موفق به کسب رتبه ۷۸ گردید و در بین شرکتهای تولیدی پتروشیمی رتبه ۱۴ را به خود اختصاص دهد.
    بیست و چهارمین دوره از همایش معرفی شرکتهای برتر ایران(IMI100)  چهارم بهمن‌ماه با حضور تعدادی از معاونین وزارت نفت و وزارت صنعت،معدن وتجارت ، جمعی از مسئولان کشوری و مدیران بنگاه‌های اقتصادی در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد، اسامی شرکت‌های برتر ایران اعلام و از مدیران شرکت های برگزیده تقدیر به عمل آمد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *