×
آخرین اخبار

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران:
پاسخ سخنگوی نیروهای مسلح به ادعای اسرائیل

  • کد نوشته: 91011
  • ۱۴۰۱-۰۵-۳۱
  • 301 بازدید
  • سخنگوی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه موشک‌های محور مقاومت می‌تواند معادلات آینده را تغییر دهد افزود: نیروهای مقاومت به سلاح ایمان مجهز هستند که از موشک‌ها مهمتر است و این موشک‌ها نیز در اختیار افراد مومن قرار دارد و نتیجه مشخص است.
    پاسخ سخنگوی نیروهای مسلح به ادعای اسرائیل

    به گزارش دیدگاه نیوز، سخنگوی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه موشک‌های محور مقاومت می‌تواند معادلات آینده را تغییر دهد افزود: نیروهای مقاومت به سلاح ایمان مجهز هستند که از موشک‌ها مهمتر است و این موشک‌ها نیز در اختیار افراد مومن قرار دارد و نتیجه مشخص است.

    سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی نیروهای مسلح کشورمان در گفتگویی ضمن بیان ضعف ساختاری رژیم صهیونیستی در خصوص لفاظی‌های اخیر مسئولان صهیونیستی علیه نیروهای نظامی کشورمان گفت: آمادگی ما همواره در سطح بالایی قرار دارد و این صحبت‌ها تنها جنبه عملیات روانی داشته و اهمیت خاصی ندارد.

    وی درباره پیام شکست اخیر صهیونیست‌ها در مقابله با محور مقاومت در باریکه غزه اظهار داشت: این شکست از محور مقاومت، تسلیم بودن و بی‌عرضگی و فشل بودن رژیم صهیونیستی را می‌رساند که البته هر جنگی هم علیه محور مقاومت آغاز کردند، نتیجه‌ای جز همین شکست عایدشان نشده است.

    سرداری شکارچی با اشاره به اینکه موشک‌های محور مقاومت می‌تواند معادلات آینده را تغییر دهد گفت: نیروهای مقاومت به سلاح ایمان مجهزند که از موشک‌ مهمتر است و این موشک‌ها نیز در اختیار افراد مومن قرار دارد و نتیجه مشخص است.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *