×
آخرین اخبار

ویزا و بیمه اربعین فقط ۳۷۲ هزار تومان

  • کد نوشته: 13572
  • ۱۳۹۷-۰۷-۱۶
  • 563 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به فرآیند نام نویسی برای صدور ویزای اربعین، گفت: سامانه سماح، تنها مرجع مورد تایید ستاد مرکزی اربعین برای اخذ روادید اربعین حسینی است. با توجه به پاره ای شایعات در خصوص قیمت های غیر واقعی روادید اربعین، حمید محمدی اعلام کرد: نرخ روادید اربعین و […]

    ویزا و بیمه اربعین فقط ۳۷۲ هزار تومان

    دیدگاه نیوز/ رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به فرآیند نام نویسی برای صدور ویزای اربعین، گفت: سامانه سماح، تنها مرجع مورد تایید ستاد مرکزی اربعین برای اخذ روادید اربعین حسینی است.

    با توجه به پاره ای شایعات در خصوص قیمت های غیر واقعی روادید اربعین، حمید محمدی اعلام کرد: نرخ روادید اربعین و هزینه بیمه و خدمات پزشکی جمعا ۳۷۲ هزار تومان است. عزیزانی که برنامه حضور در حرکت عظیم اربعین حسینی را دارند با ثبت نام در سامانه سماح و یا دفاتر خدمات زیارتی در سراسر کشور، ضمن پرداخت الکترونیکی مبلغ ۳۷۲ هز ار تومان از خدمات مذکور بهره مند می شوند و به هیچ وجه هیچ مبلغ دیگری را نباید چه بصورت نقدی یا الکترونیکی پرداخت نمایند.
    وی در باره فعالیت برخی سودجویان در این عرصه، هشدار داد: مردم عزیز باید مراقب افراد سودجو باشند و تحت تاثیر تبلیغات کذب این افراد مبنی بر صدور سریع ویزا با پرداخت مبالغ کلان قرار نگیرند و فقط به سامانه سماح به عنوان مرجع مورد تایید ستاد مرکزی اربعین حسینی مراجعه کنند.
    رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه به دلیل طولانی شدن فرایند هماهنگی ستاد مرکزی اربعین با سفارت عراق و مسئولین عراقی در خصوص چگونگی صدور ویزا، تاکید کرد: با هماهنگی های انجام شده، کار صدور ویزا در ۴ کنسولگری و ۱۹ دفتر موقت کنسولی عراق در سراسر کشور از یکشنبه شروع شده و با جدیت و سرعت خوبی ادامه و با همت کارگزاران و دفاتر خدمات زیارتی، انشاالله ویزای همه عزیزان به موقع تحویل خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *