×
آخرین اخبار

وضعیت اسفبار فاضلابهای روبازشهرستان هندیجان

  • کد نوشته: 30524
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۷
  • 578 بازدید
  • هندیجان یکی از شهرهای جنوبی کشور با بیش از ۴۵ هزار نفر جمعیت، ۹۵ کیلومتر مرز آبی با حاشیه حوزه خلیج فارس آخرین شهر بندری استان خوزستان قراردارد. به گزارش دیدگاه نیوز از شهروندان هندیجانی از وضعیت بهداشت فاضلابهای روباز ابراز گله مندی دارند. یکی از شهروندان هندیجان اینگونه از وضعیت بوی بد فاضلاب ابراز […]

    وضعیت اسفبار فاضلابهای روبازشهرستان هندیجان

    هندیجان یکی از شهرهای جنوبی کشور با بیش از ۴۵ هزار نفر جمعیت، ۹۵ کیلومتر مرز آبی با حاشیه حوزه خلیج فارس آخرین شهر بندری استان خوزستان قراردارد.

    به گزارش دیدگاه نیوز از شهروندان هندیجانی از وضعیت بهداشت فاضلابهای روباز ابراز گله مندی دارند. یکی از شهروندان هندیجان اینگونه از وضعیت بوی بد فاضلاب ابراز دارد که چگونه مدت بیش از ۴ ماه است که جوی فاضلاب ها جمع آوری نمی گردد. جای سوال دارد در این موقعیت کنونی که بیماری کرونا مواجه هستیم بهداشت شهروندان را چگونه توجیه می کنند.

    وی افزود: با توجه به این وضعیت در فصل تابستان شاهد بیماری های دیگر هستیم اگر مدیران و مسئولان استان و شهرستان پیگیری نکنند. بنده بعنوان یک ایرانی و شهروند هندیجانی درخواست دارم که مدیران در سطح کشور  و استان خوزستان سلامت شهروندان هندیجان را در نظر گرفته و جهت نظافت و لایروبی فاضلاب های روباز تلاش نمایند. 

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *