×
آخرین اخبار

وزیر کشور: پذیرایی از زوار در پایانه مرزی مهران تا ۲۸ صفر ادامه دارد

  • کد نوشته: 95775
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۶
  • 203 بازدید
  • ایلام – خبر روز – وزیر کشور گفت: پذیرایی از زوار در پایانه مرزی مهران تا ۲۸ صفر ادامه دارد و مواکب تا این تاریخ فعالیت خواهند داشت.

    وزیر کشور: پذیرایی از زوار در پایانه مرزی مهران تا ۲۸ صفر ادامه دارد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز، احمد وحیدی روز شنبه در نشست ستاد اربعین استان ایلام در شهرستان مهران با قدردانی از رییس ستاد اربعین استان و همه دستگاه های اجرایی و وزارتخانه دخیل در این کنگره عظیم، افزود: تاکنون مشکلی خاصی در اربعین نداشتیم که نتیجه کار جمعی و تلاش شبانه روزی استاندار ایلام و مجموعه های دخیل در اربعین است.
    وی خواستار شد کسانی که با ماشین شخصی به مهران آمدند حتما استراحت کنند و بعد دوباره حرکت کنند.
    وحیدی با اشاره به تصادفات جاده ای در ۳۰ کیلومتری شهرها، گفت: باید برای کاهش تصادفات تمهیداتی اندیشیده شود، در رسانه ها اعلام شود که رانندگان و زواری که با ماشین شخصی به مرز ها آمده باید برای برگشت استراحت کافی داشته باشند.
    وزیر کشور ادامه داد: کارها و اقدامات بسیار ارزشمندی در اربعین امسال انجام شد و مواکب با بیشترین ظرفیت پای کار بودند و همه دستگاه نظامی، امنیتی و مرزبانی نیز بیشترین تلاش را داشتند.
    وی گفت: از تمامی وزارتخانه ها به ویژه وزیر نیرو که در تامین برق و آب در اربعین کمک کردند و وزارت راه که بسیار خوب عمل کردند قدردانی می کنم.
    وی با اشاره به نقش رسانه ها در کنگره بزرگ اربعین گفت: صدا و سیما و رسانه ها همچون گذشته نقش خود را بخوبی ایفا کردند که در این راستا از آنان قدردانی می کنم.
    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز، وزیر کشور شامگاه جمعه از طریق مرز مهران وارد کشور شد و مورد استقبال رسمی استاندار ایلام قرار گرفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *