×
آخرین اخبار

وزیر راه و شهرسازی: هفت هزار واحد مسکن ملی در لرستان کلنگ‌زنی می‌شود

  • کد نوشته: 77618
  • ۱۴۰۰-۰۹-۱۸
  • 362 بازدید
  • وزیر راه وشهرسازی گفت: همزمان با سفر هیات دولت به لرستان عملیات ساخت هفت هزار واحد مسکن ملی در این استان آغاز می‌شود.
    وزیر راه و شهرسازی: هفت هزار واحد مسکن ملی در لرستان کلنگ‌زنی می‌شود

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از ایرنا “رستم قاسمی” روز پنجشنبه در بازدید از طرح فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران بیان کرد: راه آهن بعنوان یک خواسته ملی و از طرح های مورد مطالبه مردم به شمار می رود که اعتباری برای این طرح در نظر گرفته شده مقرر شده است که طی ۱۰ روز آینده یک برنامه زمانبندی اجرایی را قرارگاه خاتم الانبیاء به وزارت راه و شهرسازی ارایه دهد و پیش بینی می شود که سه تا چهار سال این طرح تکمیل شود.

    وی با بیان اینکه منابع مالی این طرح توسط دولت تامین خواهد شد اظهار داشت: طرح راه آهن دورود به خرم آباد پس از سفر هیات دولت سرعت خواهد گرفت و روند سریعتری را دنبال خواهد کرد.

    وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در خصوص ساخت و تکمیل راه های بزرگ استان  بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در سفر هیات دولت به استان پیش بینی شده است.

    قاسمی عنوان کرد: در خصوص مسکن استان نیز موانعی در چند شهر استان وجود دارد که تلاش می شود مشکلات برطرف و سهم پیش بینی شده مسکن ملی به سرعت در لرستان تامین شود.

    وی افزود: فردا حدود هفت هزار واحد مسکن ملی در لرستان کلنگ زنی می شود و در صورت تامین زمین های مورد نیاز تعداد واحدهای نهضت ملی مسکن در لرستان افزایش خواهد یافت.

    وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: فرودگاه خرم آباد در مراحل انتهایی قرار دارد و تا ۲۲ بهمن این طرح تکمیل می شود و در حوزه پرواز نیز تدبیر خواهد شد که مطالبات مردم استان برآورده شود.

    وی افزود: در بودجه ۱۴۰۱ قانونی پیش بینی شده است تا بسیاری از آزاد راه ها و حتی بزرگ راه های کشور می توانند توسط بخش خصوصی شود.

    احمد اصغری مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، خیراله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، علی نبیان مدیر عامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی و سید میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی، وزیر راه و شهرسازی را در سفر به لرستان همراهی می کنند.

    قرار است آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت، روز جمعه ۱۹ آذرماه به لرستان سفر کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *