×
آخرین اخبار

وزیر راه و شهرسازی در مسجدسلیمان: هدف دولت سرعت بخشیدن به محرومیت زدایی است

  • کد نوشته: 47081
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۸
  • 541 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، محمد اسلامی که صبح امروز از طریق فرودگاه بین المللی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز وارد استان خوزستان شد، برای بازدید از مسجدسلیمان وارد این شهرستان شد. وزیر راه و شهرسازی در این بازدید از طرح‌های ساخت میانبر اهواز – مسجدسلیمان، فرودگاه مسجدسلیمان و منازل آلوده به نفت […]

    وزیر راه و شهرسازی در مسجدسلیمان: هدف دولت سرعت بخشیدن به محرومیت زدایی است

    به گزارش دیدگاه نیوز ، محمد اسلامی که صبح امروز از طریق فرودگاه بین المللی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز وارد استان خوزستان شد، برای بازدید از مسجدسلیمان وارد این شهرستان شد.
    وزیر راه و شهرسازی در این بازدید از طرح‌های ساخت میانبر اهواز – مسجدسلیمان، فرودگاه مسجدسلیمان و منازل آلوده به نفت این شهرستان دیدن می‌کند.
    در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی چند طرح فرودگاهی و راهسازی از جمله ترمینال پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پل دیلم به شوشتر، پل شور عقیلی گتوند افتتاح و ساخت پل گرگر شوشتر آغاز شد.

    محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جلسه ای که در فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد گفت: هدف دولت در خوزستان رفع هر چه سریعتر محرومیت مخصوصاً در بخش های روستایی است. 

    وی در ادامه اذعان داشت: تا پایان سال ۱۳۹۹ جاده های مواصلاتی تمامی روستاهای استان خوزستان که دارای بیش از ۵۰ خانوار هستند از آسفالت برخوردار خواهند شد. اسلامی افزود: تا پایان امسال بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر جاده های روستایی استان خوزستان آسفالت خواهد شد. 

    وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهار کرد: راه های شریانی و آزادراه ها در کشور سرانه ندارند و بر اساس ترافیک محورها ساخته می شوند. وی گفت: در مسیرهایی ترافیک به میزانی باشد که توجیه اقتصادی جهت احداث آزادراه داشته باشد سرمایه گذاری از طریق بخش خصوصی انجام شده و آزادراه احداث خواهد شد. 

    وی در ادامه اضافه کرد: تا پایان خدمتگذاری دولت به میزان ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان خوزستان و باند دوم جاده مسجدسلیمان به اهواز نیز به بهره برداری خواهد رسید. 

    اسلامی افزود: در بحث راه اندازی فرودگاه مسجدسلیمان در صورت نصب حداقل استاندارد های ناوبری توسط هوانیروز مسجدسلیمان یک فروند هواپیمای فوکر به این فرودگاه اختصاص داده خواهد شد. 

    همچنین وزیر راه گفت: تعداد ۱۰٫۰۰۰ واحد به مسجدسلیمان جهت جابجایی بافت فرسوده و زلزله زده تخصیص داده شد که تعداد ۱۰۰۰ واحد آن در شهرک امام رضا (ع) و شهرک امام حسین (ع) در دست ساخت است. 

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *