×
آخرین اخبار

ورود گرد و خاک از عراق به خوزستان/ فرمانداری‌ها نسبت به تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی تصمیم بگیرند

  • کد نوشته: 1365
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۴
  • 763 بازدید
  • اداره کل هواشناسی خوزستان صبح امروز دوشنبه با صدور اطلاعیه ای نسبت به ورود و فرونشینی توده گرد و خاک وسیع عراقی در استان خوزستان هشدار داد.

    ورود گرد و خاک از عراق به خوزستان/ فرمانداری‌ها نسبت به تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی تصمیم بگیرند

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، براساس گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان انتظار می رود در روز دوشنبه (روزجاری کاهش دید افقی و کیفیت هوا با احتمال تداوم آن تا اواسط روز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه جاری شاهد باشیم .

    بر این اساس اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان ضمن اعلام تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ها نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم تاکید و اضافه کرده است که فرمانداری‌ها امروز طبق صورتجلسه و با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران نسبت به تعطیلی ادارات و مراکزآموزشی تصمیم گیری و اقدام کنند.

    در این گزارش اضافه شده است که کلیه دستگاههای مرتبط؛ مراکز درمانی و بهداشتی و خدماتی شهرستان درحالت آماده‌باش باشند. همچنین پست ها و خطوط انتقال برق و تاسیسات و شبکه های آبرسانی مورد بازدید قرارگیرند .

    اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان همچنین نسبت به اطلاع رسانی به شهروندان به ویژه بیماران، کودکان، سالمندان، مسافران عشایر، کشاورزان، دامداران، صیادان و غیره برای رعایت نکات ایمنی و بهداشتی تاکید و از مردم به ویژه بیماران خواسته است که از تردد غیر ضروری در فضای باز خود داری کنند و از ماسک مناسب درهنگام گردوغباراستفاده کنند

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *