×
آخرین اخبار

ورود وزیر ورزش به قرارداد پرسپولیس / همه چیز پیچیده و مبهم شد

  • کد نوشته: 24342
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۱
  • 306 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، وزیر ورزش و جوانان روز سه شنبه به گفتگو با کارگزار رسمی طرف قرارداد با باشگاه پرسپولیس که برای درآمدزایی از لوگوی این باشگاه در نظر گرفته بود پرداخت تا صحبت‌های مدیرعامل این شرکت در راستای فسخ یکطرفه قراردادش از سوی هیات مدیره سرخ‌ها را بشنود. در این نشست، ضمن بررسی […]

    ورود وزیر ورزش به قرارداد پرسپولیس / همه چیز پیچیده و مبهم شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، وزیر ورزش و جوانان روز سه شنبه به گفتگو با کارگزار رسمی طرف قرارداد با باشگاه پرسپولیس که برای درآمدزایی از لوگوی این باشگاه در نظر گرفته بود پرداخت تا صحبت‌های مدیرعامل این شرکت در راستای فسخ یکطرفه قراردادش از سوی هیات مدیره سرخ‌ها را بشنود.

    در این نشست، ضمن بررسی ابعاد فسخ قرارداد پرسپولیس با کارگزار خود که تاکنون کمک ۱۵ میلیارد تومانی تحت عنوان قرض‌الحسنه به این باشگاه داشته است راجع به عدم شفافیت مالی در میزان پرداختی به باشگاه نیز صحبت شد.

    مسعود سلطانی‌فر ضمن اظهار گلایه از عدم رعایت برخی بندها توسط کارگزار خواهان ارائه مستندات دیگری از سوی این شرکت شده است تا در جلسه آتی با هیات مدیره پرسپولیس درباره این موضوع تصمیم گیری کند.

    این در حالی است که باشگاه پرسپولیس هفته گذشته اقدام به فسخ قرارداد خود با این کارگزار بطور یکطرفه کرد تا مذاکره با سایر اسپانسرها را از سر بگیرد.

    با این حال وزارت ورزش در حال بررسی بیشتر شرایط قراردادهای باشگاه پرسپولیس است و تا زمانی که تکلیف قرارداد کارگزار با پرسپولیس مشخص نشود، وزارت اجازه نخواهد داد این باشگاه به سمت اسپانسر دیگری سوق پیدا کند.

    اسپانسر بعدی مد نظر یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل، قرارداد فروش بلیت بازی‌های این تیم را با این باشگاه منعقد و ۷ میلیارد تومان به عنوان پیش قسط، پرداخت کرده بود اما با تغییر مواضع مدیران وقت باشگاه روبرو شد تا برای بازگردان پول پرداختی خود اقدام به شکایت از باشگاه پرسپولیس کند.

    وزیر ورزش قصد بررسی دوباره قرارداد کارگزار پرسپولیس در زمینه درآمدزایی از برند این باشگاه را دارد تا در صورت امکان و با پرداخت پول دوباره از سوی این شرکت، ادامه همکاری را بین آنها ایجاد کند. در غیر این صورت قرارداد تازه ای با اسپانسر جدید این باشگاه منعقد می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.