×
آخرین اخبار

دور ایران با موتور سیکلت
ورزشکار پیشکسوت فارس مقاصد گردشگری ایران را با موتورسیکلت پیمود

  • کد نوشته: 92195
  • ۱۴۰۱-۰۶-۱۱
  • 552 بازدید
  • عبداله خداجو در تاریخ 24 تیرماه از زرین دشت داراب سفر سیاحتی خود را باموتورسیکلت به سمت به شیراز آغاز کرد و پس از زیارت احمدبن موسی ع راهی شهرها و استان های اصفهان، قم، سمنان، ساری، گرگان، گنبد شد.
    ورزشکار پیشکسوت فارس مقاصد گردشگری ایران را با موتورسیکلت پیمود

    به گزارش خبرنگار خبرروز در استان فارس، عبداله خداجو در تاریخ ۲۴ تیرماه از زرین دشت داراب سفر سیاحتی خود را باموتورسیکلت به سمت به شیراز آغاز کرد و پس از زیارت احمدبن موسی راهی شهرها و استان های اصفهان، قم، سمنان، ساری، گرگان، گنبد شد.
    پس از طی این مسیر طولانی، وی به قصد زیارت امام هشتم شیعیان، حضرت امام رضا«ع» راهی استان های خراسان شمالی و جنوبی شد و به آرمگاه فردوسی پاک نهاد رفت.

    این ورزشکار پیشکسوت فارس در مسیر برگشت مسیر سبزوار و نیشابور را برگزید و پس از عبور از شاهرود، دامغان، سمنان، فیروزکوه، دماوند، تهران، قم، اراک، خمین، بروجرد، راهی بیستون شد.

    وی همچنین در مسیر برگشت به شهر خود مرز غربی کشور را پشت سرگذاشت و از بیستون، اسلام آباد غرب، مهایدشت، کرمانشاه، گیلان‌غرب، دالاهو، کرند، جوانرود، روانسر، سنندج، قصرشیرین، مرزخسروی، مریوان، ایلام، مرزمهران، دهلران، دشت عباس، کندی شاهپور، صالح شهر، اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر، مسجدسلیمان، باغ ملک، ایذه، سدکارون ۳و۴، شهرستان خانمیرزاکلونی، یاسوج، سپیدان، شش پیر و بسیاری دیگر از شهرها و استان های پهناور کشور عبور کرد.

    مسافرت این ورزشکار پیشکسوت ۴۰روز بطول انجامید.

    شایان ذکر است خداجو دو سال پیش سفرهای مشابهی را به قشم، بندرعباس، سیرجان، کرمان، رفسنجان، بردسیر، میمند، شهربابک، استهبان، نی ریز، لارستان، خمیریز، قزوین، زنجان، خلخال، میانه، ارومیه، تبریز، نقده، بانه، سقز، مهاباد، گنبدسلطانیه، کندوان، کرج و وبسیاری دیگر از شهرهای ایران زمین را باموتورسیکلت سیر و سیاحت کرده بود و کارنامه درخشانی در این زمینه دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد ناصریراد
    منبع: خبر روز

    نوشته های مشابه

    2 پاسخ به “ورزشکار پیشکسوت فارس مقاصد گردشگری ایران را با موتورسیکلت پیمود”

    1. ناشناس گفت:

      زنده باد آقای ناصری عزیز ممنون از مطالب همیشه تازه و زیباتون

    2. حاج رحیم خان گفت:

      ممنون از شما اقای ناصری عزیز از مطالب،همیشه تازه و زیباتون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *