×
آخرین اخبار

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی؛
واگذاری ۴۲ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان بوشهر

  • کد نوشته: 88272
  • ۱۴۰۱-۰۴-۳۱
  • 349 بازدید
  • مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از واگذاری همزمان ۴۲ واحد از مسکن مددجویان و معلولین در سطح بهزیستی استان خبر داد.
    واگذاری ۴۲ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان بوشهر

    به گزارش دیدگاه نیوز، در پنجمین روز از هفته گرامیداشت بهزیستی ۴۲ واحد از مسکن مددجویان و معلولان به طور همزمان در نقاط مختلف استان افتتاح و واگذار شد.

    مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در آیین واگذاری یکی از این واحد‌ها در شهرستان تنگستان گفت: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌های مهم و اثرگذار سازمان بهزیستی در بحث توانمندسازی گروه‌های هدف کمک به تامین و ساخت مسکن مددجویان و معلولان است، دفتر مسکن اداره کل بهزیستی استان با تدوین یک برنامه هدفمند برنامه‌ریزی لازم را برای کمک به تامین و ساخت ۲۷۲ واحد مسکن در سال جاری انجام داده است.

    حسین اسدی‌ راد افزود: برای ساخت ۴۲ واحدی که امروز به‌طور همزمان افتتاح شد ۲۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض در  کنار تسهیلات قرض الحسنه ساخت تخصیص داده شده است.

    وی گفت: واحدی که به طور نمادین در شهر آباد شهرستان تنگستان افتتاح شد متعلق به یک خانوار دارای دو عضو معلول است، که بالغ بر ۱۱۷ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۸۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه تکمیلی برای ساخت آن پرداخت شده است.

    به گفته مدیر کل بهزیستی استان از آغاز طرح نهضت ملی مسکن ویژه معلولان و مددجویان در کشور تا کنون ۲ هزار و ۵۳۷ واحد مسکن ساخت و تحویل آن‌ها شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: بهمنی
    منبع: جنوب استان

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *