×
آخرین اخبار

واکنش دادستان ایلام به گزارش «خبر روز»؛ مسئله کوتاهی در درمان و صدور گواهی فوت نوزاد آبدانانی فوراً رسیدگی می‌شود

  • کد نوشته: 45428
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۵
  • 475 بازدید
  • دادستان ایلام گفت: دستور تشکیل فوری یک کمیته با حضور نمایندگان سازمان بازرسی و نظام پزشکی استان در زمینه بررسی علت کوتاهی در رسیدگی درمانی به این نوزاد و صدور گواهی فوت صادر شده است. به گزارش دیدگاه نیوز؛ گزارش مشروح دیدگاه نیوز با عنوان “ماجرای قصور پزشکی و احیای نوزاد ۲ ماهه در غسالخانه […]

    واکنش دادستان ایلام به گزارش «خبر روز»؛ مسئله کوتاهی در درمان و صدور گواهی فوت نوزاد آبدانانی فوراً رسیدگی می‌شود

    دادستان ایلام گفت: دستور تشکیل فوری یک کمیته با حضور نمایندگان سازمان بازرسی و نظام پزشکی استان در زمینه بررسی علت کوتاهی در رسیدگی درمانی به این نوزاد و صدور گواهی فوت صادر شده است.

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ گزارش مشروح دیدگاه نیوز با عنوان “ماجرای قصور پزشکی و احیای نوزاد ۲ ماهه در غسالخانه “آبدانان” چه بود؟ / مسئولان علوم پزشکی ایلام پاسخگو نیستند” با واکنش افشار خسروزاده دادستان مرکز استان روبه‌رو شد؛ وی در گفت‌وگو با دیدگاه نیوز  اظهار داشت: دستور تشکیل فوری یک کمیته با حضور نمایندگان سازمان بازرسی و نظام پزشکی استان در زمینه بررسی علت کوتاهی در رسیدگی درمانی به این نوزاد و صدور گواهی فوت صادر شده است.

    دادستان ایلام گفت: با تشکیل جلسه کمیته موردنظر و بررسی علل قصور پزشکی، ماحصل این جلسه و تصمیمات کمیته نهایتاً تا ۴۸ساعت آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ ورود بموقع و مسئولانه دادستانی ایلام به مسائل و مشکلات استان تاکنون سبب احقاق حق عامه در موارد متعددی شده  است و امیدواریم ماجرای قصور پزشکی و احیای نوزاد ۲ماهه در غسالخانه آبدانان نیز منتج به نتیجه مطلوب مردم استان شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *