×
آخرین اخبار

واکنش به انحلال هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان / دانشی: می‌توانستیم از پرسپولیس هم امتیاز بگیریم

  • کد نوشته: 98159
  • ۱۴۰۱-۰۷-۰۲
  • 272 بازدید
  • مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب توضیحاتی را در خصوص وضعیت مدیریتی باشگاه نفت مسجدسلیمان ارائه کرد.

    واکنش به انحلال هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان / دانشی: می‌توانستیم از پرسپولیس هم امتیاز بگیریم

    به گزارش دیدگاه نیوز، مدتی است که اخباری مبنی بر اخراج مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان و انحلال هیات مدیره این باشگاه توسط شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مطرح شده است.

    علیرضا دانشی در این خصوص عنوان کرد: برای اولین بار است چنین موضوعی را می شنوم و حتما پیگیری می‌کنم ببینم این ماجرا چه بوده است. اگر مساله‌ای بوده با من هماهنگ نشده است. حقیقتا بنا داریم تغییر و تحولات مثبتی انجام بدهیم اما هنوز هیچ تصمیم قطعی نگرفته‌ایم. آقایان به کار خودشان ادامه می‌دهند. هدایت یزدی هم محکم و جدی کار می‌کند.

    مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب افزود: خداراشکر تیم هم در چند مسابقه‌ای که داشته نتایج خوبی گرفته است. مردم مسجدسلیمان مطالبات به حقی درخصوص تغیر و تحول هیات مدیره داشتند که طبیعی هم هست. ما هم تلاش می‌کنیم آنچه خواست مردم و عقلای قوم است انجام شود. به هرحال همیشه همینطور بوده که گروهی می‌آید و گروهی می‌رود. نگاه کلی به اصلاح و ارتقا است. خوشبختانه توجهات ویژه‌ای دوره اخیر صورت گرفته که بازخوردش را همه می‌بینند. به جز بازی با پرسپولیس تیم ما در همه بازی‌ها عالی بود. البته در این بازی هم می‌توانستند امتیاز بگیرند یا حتی به برد برسند.

    وی تصریح کرد: هر زمانی ببینیم به نفع تیم خواهد بود تغییرات را اعمال و حتما به صورت رسمی اعلام می‌کنیم. تیم برای ما خیلی اهمیت دارد و ارزشمند است. با اینحال اگر همین هیات مدیره کارش را به خوبی انجم بدهد اصلا شاید تغییری نداشته باشیم. ما در دوره قبل خیلی تحت فشار بودیم و تیم با دعا از سقوط نجات پیدا کرد. تیم خوبی داریم که نگاه مدیریتی می‌تواند در سیر شکوفایی موثر باشد. مربی خیلی خوبی هم در تیم حضور دارد که خودش خیلی موثر است. حتما آنچه منافع تیم و مردم باشد از آن تمکین می‌کنیم.

    دانشی در مورد مشکل تزریق پول به تیم‌های حرفه‌ای نفتی، گفت: بالاترین مشکل ما همین است اما خوشبختانه صحبت‌های خوبی شده، به حول و قوه الهی قرص و محکم پای فوتبال این شهر هستیم. ما در لیگ دسته دو هم تیم گچساران را داریم. تیمی در حال فروش بود که خودمان آن را خریدیم و نگه داشتیم. خوشبختانه الان مدارس فوتبال در مناطق نفت خیز جنوب به شدت شکل گرفته‌اند. در فوتبال جانبازان هم فعالیت خوبی داریم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.